Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In het Leuvense heb je de oude drukkerij van acco (als die er nog staat want daar komt een nieuw bouwproject) dus ik weet niet meer of je daar nog binnenraakt (normaal vanaf de brusselsestraat of de kaboutermansstraat). Deze is relatief veilig, heeft existenz (jaarwerking van studenten architectuur van leuven) nog een feestje kunnen geven 1.5 jaar geleden. + Daar ga je veel mooie stencils ed tegenkomen!
Daarnaast kan je proberen rond de vaartkom (maar dat gaat blijkbaar niet gemakkelijk heb ik al gehoord). Er zijn er nog maar daar kom ik nu niet direct op
Maar veilig lijken mij deze gebouwen nooit. Zie dat je zeker een zaklamp ed. meehebt als je er naar toegaat + een 2e persoon. Anders is het levensgevaarlijk! Pas ook op voor vloeren die er al wat rot enzo uitzien, je zou niet de eerste zijn die erdoor zakt.
Googel ook maar eens op urbex + de naam van de stad en dan kom je wel wat tegen!
Comment