Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als jullie er nog eens een avond op uit willen gaan, let me know. Ben namelijk ook m'n eerste stapjes aan het zetten in nachtfotografie. Ben er een paar avonden op uitgetrokken, maar zit ook met een gebrek aan mooie lokaties.
Ben zelf van regio Beringen, maar wil er gerust enkele km voor rijden.
Als jullie er nog eens een avond op uit willen gaan, let me know. Ben namelijk ook m'n eerste stapjes aan het zetten in nachtfotografie. Ben er een paar avonden op uitgetrokken, maar zit ook met een gebrek aan mooie lokaties.
Ben zelf van regio Beringen, maar wil er gerust enkele km voor rijden.
je kan altijd is meegaan op deze vrijdag, ik ga bijna elke vrijdag op nachtshoot, als je wil kan je mee gaan!
kijk gewoon effe op topic nachtfotografie regio scherpenheuvel en reply effe dat je mee wil , dan neem ik wel contact met je op via een pm!
Comment