Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar nachtfoto's nemen in de regio Geel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar nachtfoto's nemen in de regio Geel?

Waar zijn er goede plaatsen voor nachtfotografie regio Geel ?

wie kan me helpen
    ik zou vandaag nog even willen gaan

Re: waar foto's nemen?

ja, das een goei vraag, ik ben nie van geel dus ik zou het begot nie wete!!

kzou zeggen als ge in den dag aant rond rijden zijt me uwen auto, goed uit uw doppen kijken naar eventueel goede locaties voor de nacht!

Als ge morge mee wilt gaan dan is da geen probleem want ik trek er morgen nacht op uit met normaal gezien 2 collega fotografen!

laat maar weten als ge goesting moest hebben? altijd welkom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glenn-dc Bekijk bericht
      Waar zijn er goede plaatsen voor nachtfotografie regio Geel ?

wie kan me helpen
      ik zou vandaag nog even willen gaan

Industrie langs Albertkanaal en in Tessenderlo / kasteel Merode te Westerlo / begijnhoven van Turnhout en Diest...
      Danny's Photosite

Comment

Interessant topic, ff volgen...

Als jullie er nog eens een avond op uit willen gaan, let me know. Ben namelijk ook m'n eerste stapjes aan het zetten in nachtfotografie. Ben er een paar avonden op uitgetrokken, maar zit ook met een gebrek aan mooie lokaties.
        Ben zelf van regio Beringen, maar wil er gerust enkele km voor rijden.

Mvg Ben

Comment

Als jullie er nog eens een avond op uit willen gaan, let me know. Ben namelijk ook m'n eerste stapjes aan het zetten in nachtfotografie. Ben er een paar avonden op uitgetrokken, maar zit ook met een gebrek aan mooie lokaties.
          Ben zelf van regio Beringen, maar wil er gerust enkele km voor rijden.

je kan altijd is meegaan op deze vrijdag, ik ga bijna elke vrijdag op nachtshoot, als je wil kan je mee gaan!

kijk gewoon effe op topic nachtfotografie regio scherpenheuvel en reply effe dat je mee wil , dan neem ik wel contact met je op via een pm!

Comment

Working...
          X