Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's nemen op luchthaven van Melsbroek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• foto's nemen op luchthaven van Melsbroek

Wie graag foto's neemt van vliegtuigen kan naar onderstaand evenement gaan . Was er de vorige keer bij en veel startende en landende jumbo's gefotografeerd.Wel inschrijven is militaire basis.

PS als het beter ergens anders staat mag het altijd verplaatst worden zonder rancune van mijnentwege.

Re: foto's nemen op luchthaven van Melsbroek

Even de volledige link geven:

By the way, ik zie nergens data staan ?
    Last edited by JorisVdB; 16 mei 2011, 21:22.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Gewoon op Home klikken en je ziet datum verschijnen 28 Mei.Ik heb spijt dat we er niet bij kunnen zijn .Mijn vrouw zou het toestel mee helpen trekken , maar onze nieuwe pup komt op 27 mei en die kunnen we moeilijk van dag 1 al een ganse dag alleen laten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        Gewoon op Home klikken en je ziet datum verschijnen 28 Mei.Ik heb spijt dat we er niet bij kunnen zijn .Mijn vrouw zou het toestel mee helpen trekken , maar onze nieuwe pup komt op 27 mei en die kunnen we moeilijk van dag 1 al een ganse dag alleen laten.
        Eventjes een vraagje off topic, maar als grote hondenliefhebber, kan ik het niet laten : welk ras?
        Fotografie is leren kijken.
        http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Working...
        X