Grenslandhallen Hasselt. 23/01/2011
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
23 januari - Fotografiebeurs - Hasselt
Collapse
X
-
-
Re: Fotografiebeurs
Oorspronkelijk geplaatst door Tiësto(m) Bekijk berichtiemand enig idee wat er hier te zien is?De beurs waar zowel professionele fotografen als hobbyisten terecht kunnen.
Digitale en analoge fotografie, lenzen, fototoestellen, projectoren, doka's, statieven, antieke toestellen, oude foto's,
materiaal uit falingen, magazines, boeken, ... Nieuw en Occasie
De fotografiebeurs vindt steeds samen plaats met de Micro Mega Markt. Twee beurzen onder één dak gezamenlijke ingang.
Gratis fotografiemagazine voor de bezoekers van de fotobeurs te Hasselt.Dipro computerbeurzen computerbeurs COMPUTERS (hardware, software en toebehoren) - Video - Audio - Foto - domotica - Telefonie - Games - Films - Muziek - Elektronica - Fotografiebeurs platenbeurs cdbeurs filmbeurs fotobeurs platen platenbeurzen cdbeurzen muziekinstrumenten onderdelen partituren muziekbeurs fototoestellen lenzen photokina fotografica muziekinstrumenetenbeurs platen en cdbeurs platenbeurs cdbeurs verzamelbeurs vintage speelgoed treinen auto modelbouw lego rommelbeurs brocantebeursCanon EOS 90D EFS 18-135
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtEn da's weer super geweest !
Ik was één van die zeer weinige vrouwen die op het achterste stuk rondliep (de vrouwen die enkel de echtgenoot achterna liepen niet meegeteld)...in de voormiddag in ieder geval.
Maar ik was op zoek naar iets specifiek analoog, dus ik bevond me vooral op het "zolder-gedeelte".
Comment
-
Ik ben ook een kijkje gaan nemen (en terug gekomen met een UV protectie filter). Fotografiebeurs was leuk om zien. De "computerbeurs" vond ik dan weer niets.
Comment
-
Fotografiegedeelte was inderdaad leuk, pure nostalgie, nog wat staan kletsen met de mannen van de strobist-stand en een koopje gedaan van left-overs van fotokina
Mocht imo net wat groterNikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex
BD1614BE
Comment
Comment