Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb even bij onze voorzitter moeten polsen, want zoveel jaren zijn wij ook nog niet actief bij Obscura, en weten we dus lang niet alles van de historie.
De term "digidoedagen" gaat al een tijdje mee.
Het komt erop neer dat er een (zeer) uitgebreide stand is van Foto Bastiaens, die er met zijn team van medewerkers twee dagen aanwezig is, met een pak materiaal (en meer dan alleen de "grote twee", dus ook de andere courante merken, en bovendien van compact tot dSLR). Naast camera's is er eveneens plaats voor cameratassen en statieven, en hij/zij die wil kan die dingen dan echt proberen, en bijkomende vragen stellen ivm het gebruik enz.
Duidelijk?
Mijn vrouw en ik zijn van de partij:
- vrijdagavond (opening, receptie) tot sluiting;
- zaterdagnamiddag
- zaterdagavond (18-22u), maar dan zijn we van dienst
- zondagnamiddag tot sluiting.
Wij hopen zeker enkele BBD-ers (bekende BD-ers) te ontmoeten!
Mijn vrouw en ik zijn van de partij:
- vrijdagavond (opening, receptie) tot sluiting;
- zaterdagnamiddag
- zaterdagavond (18-22u), maar dan zijn we van dienst
- zondagnamiddag tot sluiting.
Wij hopen zeker enkele BBD-ers (bekende BD-ers) te ontmoeten!
Denk zaterdagnamiddag te komen ...
ben eigenlijk stil en onopvallend maar kom dan samen met Jacky als "bekende BD-er"
Zowel "De Ster" als "Zonneputteke" zijn straatnamen. Eigenlijk heeft het cultureel centrum van Zoersel (dat Zonneputteke heet) geen huisnummer, maar echt fout kun je niet rijden. Googlemaps geeft zowel voor "Zonneputteke" als "De Ster" een positie die bij benadering correct is.
In de omgeving zijn ook bordjes naar "Bibliotheek", "Zoezel" (de jeugdclub) en zo meer.
En dan maar de toestromende mensenmassa volgen.
Comment