Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

9 jan. - 31 jan. - Fototentoonstelling - Bredene

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 9 jan. - 31 jan. - Fototentoonstelling - Bredene

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
    *slaatzichzelf tegen het hoofd...

Ik bedoelde vrijdag... vanwaar haal ik die donderdag :/

PS: even vraagje tussendoor: jullie fotoclub; kan iedereen daar lid van worden of is het meer vrienden onder elkaar?
    Iedereen mag naar de club komen bij ons, dit kost je ook niets maar je kan maar na een kennismakings periode van een paar maanden lid worden.
    pitteljon.be
    The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
      Iedereen mag naar de club komen bij ons, dit kost je ook niets maar je kan maar na een kennismakings periode van een paar maanden lid worden.
      Hoi,

Bedankt voor de info Ik zal er eens over nadenken, ik woon op de grens Bredene-Oostende. (Aan de vaart)
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Dan kan je te voet komen naar de bijeenkomsten van de club, in 't Sas
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
          Dan kan je te voet komen naar de bijeenkomsten van de club, in 't Sas
          Dat moet lukken...

Iemand van jullie aanwezig vrijdag?
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
            Dat moet lukken...

Iemand van jullie aanwezig vrijdag?
            Nee, enkel zaterdag en zondag is het iemand van onze fotoclub, ik ben er normaal nu zaterdag en zondag.
            pitteljon.be
            The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
              Nee, enkel zaterdag en zondag is het iemand van onze fotoclub, ik ben er normaal nu zaterdag en zondag.
              Damn... das jammer. Ik zal zien als ik in het weekend kan
              500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                OK voor toekomstige bezoekers: Tarbotstraat, Bredene intikken in julllie GPS ... dan zijn jullie heel nabij (daar staat ook een richtingsaanwijzer).
                Wel iedere GPS is niet gelijk denk ik want de Tarbotstraat valt bij Tomtom onder Oostende,en als je dan een willekeurige kruising wil invoegen kan je de kruising met de Tarbotstraat en Zwanenstraat kiezen.

Onder Bredene of Bredene-Bad geeft hij geen Tarbotstraat, dus wel onder Oostende,maar het belangrijkste ik heb het gevonden,ik kom in de namiddag, mvg guido
                https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                  Wel iedere GPS is niet gelijk denk ik want de Tarbotstraat valt bij Tomtom onder Oostende,en als je dan een willekeurige kruising wil invoegen kan je de kruising met de Tarbotstraat en Zwanenstraat kiezen.

Onder Bredene of Bredene-Bad geeft hij geen Tarbotstraat, dus wel onder Oostende,maar het belangrijkste ik heb het gevonden,ik kom in de namiddag, mvg guido
                  Tot straks !
                  pitteljon.be

Comment

Working...
                  X