Iedereen welkom uiteraard
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
9 jan. - 31 jan. - Fototentoonstelling - Bredene
Collapse
X
-
9 jan. - 31 jan. - Fototentoonstelling - Bredene
Iedereen welkom uiteraardThe quickest way to make money at photography is to sell your cameraLabels: Geen
-
-
Re: 9 jan. - 31 jan. - Fototentoonstelling - Bredene
Hi,
Ik kom zeker eens af....maar zal waarschijnlijk op het einde van de maand zijn!!
Tot later!
Gr Pascale
Comment
-
maar zal waarschijnlijk op het einde van de maand zijn!!The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht23e ben ik er van 14h30 tot 17h30, 29e en 30e op zelfde uren Jetfool ...
Gr Pascale
Comment
-
misschien........... we zijn in de buurt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmisschien........... we zijn in de buurt.
grt,bouk."Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
500px
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk berichtMini-meeting @ Bredene?
als we komen is het zaterdagmiddag.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Tja....ik zal mij in 2 moeten delen....zal zien wanneer ik komThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtKom maar als Paul (Jetfool) er is ... hij is veel vriendelijker (+ minder werk voor mij )
Zie wel....Paul heb ik al gezien en idd...'t is ne sympathiek gast ....maar een zekere "t.billy" ken ik nog niet
Gr PascaleLast edited by tantine; 11 januari 2011, 12:00.
Comment
-
'k Wou gewoon niet dat je in 2 moest delen ... en inderdaad Paul is ne hele sympatieke gast
Werk ... daarmee bedoel ik een glaasje inschenken (er is een kleine bar verbonden aan expo) en bezoekers vriendelijk verwelkomen. Maar je bent altijd welkom hé Pascale ... "het werk" valt wel mee hoor
grtz
WilliamThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
IK denk dat ik eens een dag 'winters uitwaaien aan zee' ga combineren met een bezoek aan uw salon .
Dus meer dan waarschijnlijk tot binnenkort.Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment
-
Ik ben vandaag eens langs geweest op het salon. Er waren foto's bij die ik al gezien had hier op BD maar op een afdruk 30-45 zijn deze beelden nog een stuk mooier. Het is zeker de moeite om eens naar de kust te rijden, alleen had ik vandaag pech met het weer.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Paul,
Merci voor uw bezoek en commentaar hier op het forum.
greetz,pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Blij dat ik langs geweest ben naar jullie tentoonstelling....herkende ook onmiddellijk jullie foto's....maar zoals Paul(Rosse) ook schreef ...de afdrukken 30-40 in een zwarte omlijsting zijn veel mooier om naar te kijken. Wat mij ook het meest opviel bij de zw foto's zijn die speciale zilverprints...heel mooi....de foto's zijn als het ware veel scherper, fijner in details en zeer contrastrijk!!
Ook wil ik jullie bedanken voor het warme onthaal en de leuke babbel achteraf!!
Gr Pascale
Comment
Comment