Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 November - Foto's nemen deze avond?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 30 November - Foto's nemen deze avond?

Beste Bd-ers,

Kunnen jullie mij helpen? Ik ben deze avond vrij en zou graag wat foto's nemen. Weten jullie waar ik mooie avondfoto's kan gaan nemen?

Ben van Oost-Vlaanderen, dus liefst regio O-VL, W-VL of A'pen.

Alvast dank, Olivier
    Olivier
    CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

Re: Foto's nemen deze avond?

Tjah, da's een beetje een zeer algemene vraag hé
    Wat wil je fotograferen?

L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Ik ga er ook een vraag tegen aan gooien: (ik vind het te stom om ervoor een nieuwe topic te starten)

ik ben nu donderdag vrij en zondag: iemand een idee waar ik mooie natuurfoto's kan nemen, let wel ik beschik niet over een wagen en moet ernaartoe kunnen met de trein en/of bus. Het mag gerust Limburg zijn of wat verder weg Wallonië.

De bedoeling: winterse landschappen fotograferen natuurlijk. Ik ben een leek op het gebied van natuurfotografie maar heb de vorige jaren verschillende mogelijkheden laten liggen om sneeuwlandschappen te fotograferen en heb daar spijt van. Vandaar dat ik nu mijn kans wil grijpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
        Tjah, da's een beetje een zeer algemene vraag hé
        Wat wil je fotograferen?

L.
        Tja, wat kun je zoal s'avonds fotograferen. Denk dat dat vrij logisch is niet? Stedelijke plaatsen, gebouwen of dergelijke, ik fotografeer alles graag en hou van nieuwe uitdagingen. Daarmee dat ik jullie ideeën wel eens wil horen.
        Olivier
        CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

Comment

Working...
        X