Voor de liefhebbers van het sledehondengebeuren ... wellicht een unieke kans gezien de weersvoorspellingen! Een klassieker ondertussen op dit forum! www.pampasleddograce.com
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
4 en 5 december - Pampa Sleddog Race - Helchteren
Collapse
X
-
-
Re: 4 en 5 december - Pampa Sleddog Race - Helchteren
De vorige jaren nodigde iemand van de organisatie telkens fotografen van BD uit voor het weekend. Dit jaar nog niets gezien, is hier een reden voor?
Ik zal toch proberen op zaterdag om er te zijn.Nikon D200 ;Nikon D90 ; Nikon D800 ; Nikon F4s ; AF-S nikkor 50mm f 1.4G ; AF nikkor Dx 18-55mm ; AF nikkor 35-70mm f 2.8 ; AF nikkor ED 80-200mm f 2.8 ; AF nikkor 70-300mm f 4~5.6 G ; SB900 ; Sb24 ;Manfrotto Tripod MA144
Comment
-
zal er dees jaar ook proberen bij te zijn op zaterdag.
inderdaad, normaal komt de inrichter hier effe info droppen, dees jaar noppes
mss vergeten.
edit: mensen van regio kortrijk/harelbeke die gaan?Last edited by david_ve; 1 december 2010, 11:45.nikon stuff
Comment
-
-
Jammer dat er weinig foto's te vinden zijn
Ik heb nochtans heel wat fotograven gezien...
Als er mensen zijn met foto's van nr 69 (heeft gelopen tussen 13u28 en 13u54 op de 7,3 km trail, met 4 malamutes, valt op aan een fel oranje jas met refecterende strepen) zou ik ze héél graag ontvangen op marjolein.maenen@gmail.com.
THANKS!!
Comment
-
Beste fotografen,
Indien jullie foto's hebben, zou ik het zeer apprecieren indien deze op cd kunnen gezet worden en me opgestuurd worden zodat ze op onze site komen zoals elk jaar - www.pampasleddograce.com Er waren inderdaad heel wat fotografen aanwezig en gezien het fantastische weer en sneeuw zijn heel veel deelnemers al erg aan het zeuren achter de mooie foto's die traditioneel van de BD'ers komen
Bij voorbaat bedankt! = Tommestr 152 3040 Ottenburg
Comment
-
Enkel jammer dat er op zondag zulk slecht weer was, en dat ik het op een pampawandeling moest houden (dat was ik hogee).
Volgend jaar dan hopelijk van mij eindelijk foto's mét sneeuw!
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
Comment