Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie gezocht - verlicht monument op rond punt voor nachtfoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Locatie gezocht - verlicht monument op rond punt voor nachtfoto

Hallo,

Ik zoek voor een nachtfoto volgende locatie:

Een verlicht (stads) monument of bezienswaardigheid waar auto's langs/rondrijden. En waar je van bovenaf (brug ofzo) een foto van kan maken op statief.

Bedoeling is een foto te maken op lange sluitertijd, waardoor je het momument mooi belicht krijgt en waar de lichten van de auto's strepen en lijnen trekken op de foto.

Iemand een goede sugestie?

tnx

Re: Locatie gezocht - verlicht monument op rond punt voor nachtfoto

Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos Bekijk bericht
    Hallo,

Ik zoek voor een nachtfoto volgende locatie:

Een verlicht (stads) monument of bezienswaardigheid waar auto's langs/rondrijden. En waar je van bovenaf (brug ofzo) een foto van kan maken op statief.

Bedoeling is een foto te maken op lange sluitertijd, waardoor je het momument mooi belicht krijgt en waar de lichten van de auto's strepen en lijnen trekken op de foto.

Iemand een goede sugestie?

tnx
    Even naar Parijs zou ik zeggen
    Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

Comment

Re: Locatie gezocht - verlicht monument op rond punt voor nachtfoto

Ik was gisteren nog in Brussel om een mooie locatie te zoeken voor een nachtfoto.
      Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een gelijkaardige situatie maar heb geen zin om hiervoor naar Londen of parijs te trekken.
      heb me gisteren tevreden moeten stellen met deze http://forum.belgiumdigital.com/f108...el-340275.html

Ook vanaf een brug maar helaas geen monument.
      Misschien de basiliek van koekelberg???
      Van het atomium heb ik wel een mooie nachtfoto met voorbijrijdende auto's, helaas mag ik die niet posten.
      Groeten Sensor

Comment

Working...
      X