Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

hoi,

ik weet niet of mijn topic hier thuis hoort... ik hoop van wel, anders gooi 'm er maar uit...

Ik ben op zoek naar een locatie voor een model (niet naakt of zo) ergens tussen Antwerpen-Mechelen en Brussel. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een oud bedrijfsgebouw (wat ook effectief nog toegankelijk is), een kasteel waar foto's gemaakt mogen worden, een ruine, een indrukwekkende architectuur-constructie en dergelijke...

Is er hier iemand die zegt van "yes" daar moet je zijn!

't Zou heel leuk zijn moest er iets uit de bus komen....want daar ben ik eigenlijk helemaal nie zo goed bekend

thanks guys!
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Hei Huggy !
    Wat dacht je van de kolonie in Merksplas ? Daar staat een enorme boerderij leeg, met binnenkoer. Prachtig. Bijna niemand te zien, ben daar drie weken geleden op een zaterdag geweest. Er zijn daar ook open leegstaande loodsen, en een leegstaande oude paardenstal. Vrij toegankelijk. Ik ga daar beslist nog eens naar toe.
    We kunnen mogelijk ook afspreken.

Comment

awel...da's nog eens een goe idee se

en daar kan ik desnoods nog met mijn fietske naartoe of toch beter nie denk ik... zo'n statief en camera op uw fietske is nie zo'n goe gedacht

maar 't is dichterbij te vinden dan je zelf weet hè!

En inderdaad...we kunnen altijd eens afspreken... 'k heb iemand uit Turnhout die echt staat te springen om nog eens een shoot te doen...
      'k zal u ne keer een maileke doen als ik zover ben

some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Ok Huggy. Ik moet ook een shoot doen met Mireille. Maar nog niet afgesproken, halvelings ja ergens tijdens de kerstperiode. Misschien een beetje te koud nu voor buiten
        Ben nu aan mijn kerstverlof bezig, ben nog thuis tot 05 januari, dus ook deze periode geen probleem.
        Laat maar iets horen je kan eventueel met mij met de auto mee. Indoor kunnen we eventueel ook met de flitsinstallatie in ons schutterslokaal terecht, valt allemaal af te spreken.

Comment

Working...
        X