Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 t.e.m. 13 November - Glow - Eindhoven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 6 t.e.m. 13 November - Glow - Eindhoven

DATUM GLOW EINDHOVEN !!!

GLOW internationaal lichtkunst festivalVan 6 t/m 13 november 2010 is Eindhoven niet de lichtstad van Nederland, maar de lichtstad van Europa! In 2010 is het thema van Glow "Straat Meubilair". Via een speciaal uitgezette kunstroute kun je tientallen schitterende lichtcreaties bekijken en beleven. De kunstroute loopt op de as Stationsweg, 18 Septemberplein en Mathildelaan. De fascinerende kunstwerken zijn ontwikkeld door kunstenaars en designers uit binnen- en buitenland. Hou Youropi.com in de gaten voor de exacte datum van Glow 2010.

gr. J@siu !!!
    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Re: Glow Eindhoven !

Weet je nog Jas, vorig jaar, jij liep nog een stuk met ons mee.
    Het was er echt bagger, ik heb gezworen er nooit meer hen te gaan
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Jip, ik weet het nog , maar aangezien het nieuwe thema ... "Straat meubilair"
      Hmmm, lijkt me toch interesant..

ik ga toch eens zien .. (altans een kleine verkenning)
      >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

keep us posted.
        als't echt goed is zou ik 't mss ook en wagen (is een eind rijden)
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
          ik ga toch eens zien .. (altans een kleine verkenning)
          Hou me op de hoogte
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Re: 6 t.e.m. 13 November - Glow - Eindhoven

Met geluk heeft u nog ruimte om uw statief te plaatsen, jaarlijks wordt Glow door duizenden fotografen bezocht; ik denk dat ik van hen foto's ga trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Met geluk heeft u nog ruimte om uw statief te plaatsen, jaarlijks wordt Glow door duizenden fotografen bezocht; ik denk dat ik van hen foto's ga trekken.
              ik kan wel zeggen dat je sporadisch een fotograaf tegen kom

Comment

Hallo hallo..... ik ga vanavond samen met mijn vrouwtje eens "scouten " of het iets is met GLOW 2010 ..

het schijnt er beter uit te zien als 2009
                er schijnen 20 !!! Lichtobjecten te bewonderen zijn

Laat vanaaf laat (na 00.00 uur) wel weten of het waard is, om Eindhoven aan te doen !!

2009 was bagger

Zijn er nog liefhebbers die vanavond al willen gaan ???

tot later ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
                  Hallo hallo..... ik ga vanavond samen met mijn vrouwtje eens "scouten " of het iets is met GLOW 2010 ..

het schijnt er beter uit te zien als 2009
                  er schijnen 20 !!! Lichtobjecten te bewonderen zijn

Laat vanaaf laat (na 00.00 uur) wel weten of het waard is, om Eindhoven aan te doen !!

2009 was bagger

Zijn er nog liefhebbers die vanavond al willen gaan ???

tot later ...
                  En? Hoe was het?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                    En? Hoe was het?

Ik ben er maandag avond geweest en het is een prachtig lichtspektakel.
                    Tot nu hebben al meer dan 100.000 mensen het spektakel bezocht waaronder honderden met driepoten.
                    Het zal voor hen een gemis zijn wanneer bezoekers van dit forum zich laten weerhouden naar Eindhoven te komen door u negatieve kritiek over de Glow van vorig jaar.

Last edited by Binnenuit; 9 november 2010, 09:16.

Comment

Wij gaan vrijdagavond een kijkje nemen....

Comment

wij zijn gisteren geweest met de klas tuinontwerpers maar niemand had ons gezegd wat we precies gingen doen, dus ik had m'n toestel niet mee ;-) ('s nachts een tuin trekken voor wat situatieschetsen is toch niet zo boeiend). Gelukkig had iemand nog een cybershotje op overschot en kon ik toch iets doen aan die jeuk aan de wijsvinger ;-)

Is wel leuk, zeker voor de foto-amateurs, je zal er zeker niet alleen zijn maar het is niet zo dat je valt over de statieven (net niet ;-)
                        De binnen-installaties zijn op zich niet zo boeiend (die paar die we gedaan hebben toch niet) maar de duistere hoekjes en oude gebouwen waarin ze verstopt zijn bieden op andere manieren misschien perspectieven ;-)

Ik zou zeggen 'gewoon doen' als je niet te ver woont...[verslagje op de blog]
                        u blogt toch ook ? grow for it - Sony α300 - SAL 18-250, Minolta 50 f1.7, Minolta 35-70 f4 macro, Sigma 105 f2.8 macro

Comment

Working...
                        X