Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 en 22 augustus Fly-In EBZR (vliegveld Malle)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 21 en 22 augustus Fly-In EBZR (vliegveld Malle)

Meer info op de website:
    Vliegveld Malle (EBZR) werd in de jaren 50 van de vorige eeuw aangelegd als reserve vliegveld van de NATO. De totale oppervlakte van meer dan 200 ha valt volledig binnen het grondgebied van Malle. In 1973 werd de APCK (Aero Para Club der Kempen) hier opgericht en heeft steeds het vliegveld als zijn thuisbasis gehad.
    Last edited by Black B@ndit; 20 augustus 2010, 17:14.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: 21 en 22 augustus Fly-In EBZR (vliegveld Malle)

Waarschijnlijk kom ik wel eens een kijkje nemen op zondag.

Comment

ik zal er ook zijn ! vooral zaterdag (en morgen om de papa een beetje te helpen )
      heb al een plaatsje op de hoogtewerker gereserveerd ;p het zal de moeite worden !!
      de nieuwe diamond twin star (die vandaag zijn voorstelling heeft gekregen in Antwerpen) zal er ook zijn.

@ Black B@ndit: klopt het wat ik lees en trek jij ook dit jaar voor de club ?

bij deze

grtz

Comment

En ik ga af en toe een vluchtje doen met de Diamond Twin Star DA42 D-GVCC
        samen met uwe papa whitte ...

grts peter
        grts Peter
        BD1754BE / Body & glass

Comment

haha verassing
          ik ga wel me ;p

grtz

Comment

Waar ge mekaar al nie tegenkomt hee
            grts Peter
            BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whitte Bekijk bericht
              @ Black B@ndit: klopt het wat ik lees en trek jij ook dit jaar voor de club ?

Ik maak inderdaad weer foto's voor de club.
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Ik maak inderdaad weer foto's voor de club.
                Het enige minpuntje was dat jezelf ('s morgens) een ideale foto positie koos (met de zon mee), terwijl je anderen deed geloven dat dit alleen voor leden was

** Speciale spotterscorner voorzien naast de toren aan de zuidkant van het veld tegen de piste **

bron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Propwash Bekijk bericht
                  Het enige minpuntje was dat jezelf ('s morgens) een ideale foto positie koos (met de zon mee), terwijl je anderen deed geloven dat dit alleen voor leden was
                  Ik heb daar gezegd dat ik foto's maak voor de club, en dat ik daarom had ik toestemming om overal te komen (rekening houdend met de veiligheid natuurlijk).
                  Het was dus voor de andere spotters niet toegelaten om foto's te maken vanaf de zuidkant, en daar kan ik niets aan doen.

Op de website stond dat er een plaats voor de spotters voorzien was aan de zuidkant, maar ik heb gehoord dat dat niet is doorgegaan omdat er dan teveel spotters over de runway zouden lopen. Dat zou een probleem geweest zijn eerder dit jaar tijdens de Chipmeet, toen stonden sommige spotters zelfs op de runway te fotograferen.
                  Toen hadden ze op donderdag de spotters toegelaten om overal te komen, de volgende dagen was dat niet meer toegelaten...
                  Ik ben tijdens dat weekend ook daar geweest (zaterdag), en heb mij ingeschreven als spotter, net zoals de anderen. En toen ben ik geen stap buiten de toegelaten zone geweest.

Ik maak daar geen reglementen, ik moet ook luisteren. Als ze volgende keer zeggen dat niet verder mag komen dan de andere spotters, dan moet ik mij daar ook aan houden.
                  Het is geen speelplein, het blijft gevaarlijk.
                  BD0338BE

Comment

No hard feelings

Comment

Working...
                    X