Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 juli t.e.m. 1 augustus - Harley-dag - Leopoldsburg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 30 juli t.e.m. 1 augustus - Harley-dag - Leopoldsburg

Bikerstands & babes (enfin, dat belooft men toch)
    Meer info op hun site
    Last edited by Laurens; 14 juli 2010, 06:44.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Re: 30 juli t.e.m. 1 augustus - Harley-dag - Leopoldsburg

wie gaat daar naartoe allemaal, misschien tof om samen samen naar ginder te gaan?
    ik ga alvast eens piepen ....
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Is op hun camping te doen. En geloof me, daar wil je liever niet met je toestel rondlopen.
      Canonian

Comment

K'weet, die sympathieke (zware) gasten zijn soms wat te grappig ingesteld. Soms een private "Naked-Ride", waar niet iedereen is toegelaten .....
        Zou graag weten als pottenkijkers welkom zijn op hun show-off stand, meer moet ik niet hebben ..... maar alles mag.
        Heb wel een shirt van Harley maar bezit slechts een Triumph.
        Last edited by zoltan; 14 juli 2010, 21:57.
        Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zoltan Bekijk bericht
          K'weet, die sympathieke (zware) gasten zijn soms wat te grappig ingesteld. Soms een private "Naked-Ride", waar niet iedereen is toegelaten .....
          Zou graag weten als pottenkijkers welkom zijn op hun show-off stand, meer moet ik niet hebben ..... maar alles mag.
          Heb wel een shirt van Harley maar bezit slechts een Triumph.
          Ik ben er al twee keer geweest, vorig jaar en 3 jaar terug. Dat Naked-Ride gebeurt ook gewoon op straat, centrum Leopolsburg. Maar als ge alleen voor dat naar daar rijdt, er is veel meer te zien en fotograferen dan dat. En Zware gasten? die zijn er overal, ook tussen de fotografen. Je moet op elk evenement op je hoede zijn. Vorig jaar heb ik een lang gesprek gehad met een Zware jongen, hij vertelde mij dat daar zelfs mensen tussen zitten met een hogere functie hebben( dokters, notarissen advocaten enzo voort ) die daar hun Harley van 50 duizend euro en nog meer daar komen schowen. Kan er spijtig niet naartoe, op verlof.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Working...
          X