Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Is deze spotterdag zo een beetje als op Kleine Brogel ?
Want dan zie ik dat wel zitten, was de vorige keren altijd heel plezant. (als je er genoeg bewegingen zijn)
De spottersdag zal waarschijnlijk wel een aantal bewegingen bevatten, en je zal dicht op de taxi & take off plekjes staan (stopkes in de oren! :-) De arrivals van de airshow zaterdag en zondag zijn op die momenten, en de alpha jets en F-16 van onze 'armée belge' zullen ook wel eens een toerke doen zeker?
Net terug van Bevekom. Ik kan maar een ding zeggen de spotterdagen op Kleine-Brogel zijn 10 keer beter. Als ze 10 eur gevraagd hadden was dit ook goed geweest.
Hte licht was natuurlijk slecht maar ik heb toch geamuseerd. Maar volgend jaar (als het nog door gaat) kom tegen 16:00
Dit was een slechte spottersdag, op bepaalde momenten toch nuttige beelden kunnen schieten. Maar organisatie en waar voor je geld...dikke nul in 'beauvechain'
Ik ook niet schanske, naar het schijnt was de show zelf ook vreselijk georganiseerd...volgend jaar eentje op KB of koksijde graag. ik was niet van plan om nog naar het buitenland te gaan, maar nu zou ik toch graag fairford meepikken, wel een beetje twijfel over de trip met 'spottertrips eu'
Comment