Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemenvelden gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bloemenvelden gezocht

Hey mede fotografen,

voor een groot project ben ik opzoek naar bloemenvelden! Ikzelf woon in 't stad en weet dus niet echt wat de mooie plekjes zijn qua natuur in ons Belgenland. Ik zoek hierbij dus een groot bloemenveld (liefst paardenbloemen zelfs) gelegen in BE. Ikzelf woon in Antwerpen, maar elders mag zeker ook.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen!

Re: Bloemenvelden.

Intresant is de Tulpen velden in het Waasland
    Dus even de konijnepijp door en afslag Verrebroek nemen op de E34
    Dan rijden tot door dorp van Verrebroek en linksaf de Nieuwstraat in blijv deze maar volgen en je komt hier zo een 6 tal velden tegen vol tulpen alle kleurtjes zijn er
    Weet wel zijn geen paardebloemen maar ze zijn toch zo schoon he die tulpen uit Amsterdam....... eeuuhhhh Meerdonk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      Intresant is de Tulpen velden in het Waasland
      Dus even de konijnepijp door en afslag Verrebroek nemen op de E34
      Dan rijden tot door dorp van Verrebroek en linksaf de Nieuwstraat in blijv deze maar volgen en je komt hier zo een 6 tal velden tegen vol tulpen alle kleurtjes zijn er
      Weet wel zijn geen paardebloemen maar ze zijn toch zo schoon he die tulpen uit Amsterdam....... eeuuhhhh Meerdonk
      Staan deze nu in de bloei?
      www.fotojoel.be
      7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

Comment

Yep en als je even tot het weekeinde wacht staan ook de blauwe druivjes in bloei
        Die staan in de St kornelistraat zijstraatje van boven vernoemde straat lange nieuwstraat te Meerdonk
        En als je even over de grens wipt staan er nog meer, staat hier alle jaren vol tulpen.
        En door het mooie weer komen ze allen in bloei
        Als je nog een paar weken wacht zijn er al die af gebloemd zijn

Comment

Re: Bloemenvelden gezocht

Even een schopje geven
          Voor de tulpen liefhebbers het is het moment he ze staan allen in bloei
          Niet te lang wachten want in het kort gaan ze al de bloemkoppen er af kloppen.
          Weet ik uit goede bron omdat mijn dochter een van de bloemkloppers is
          En dan zijn het mooie velden in het groen inplaats van geel rood paars enz...

Dus lokatie Lange Nieuwstraat te Meerdonk (Sint Gillis Waas) staan zo een 6 velden vol

Comment

Re: Bloemenvelden gezocht

Stukje verder rijden en je kunt prachtige velden in Nederland vinden. Bv in Lisse naast Keukenhof of in Keukenhof zelf.
            Mijn website
            Een van de beste en meest proffesionele site's over lenzen:http://www.lenstip.com/

Comment

Working...
            X