De allerbeste foto's van de afgelopen 2 jaar, tentoongesteld gedurende het volledige weekend.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
16-17 Oktober - Foto- en digisalon Fotoclub 't Lenske - Tongerlo
Collapse
X
-
16-17 Oktober - Foto- en digisalon Fotoclub 't Lenske - Tongerlo
Last edited by hombre complicado; 3 oktober 2010, 00:05.Labels: Geen
-
-
-
Re: 16-17 Oktober - Foto- en digisalon Fotoclub 't Lenske - Tongerlo
Ik zal er zijn Stefan, wanneer weet ik nog niet.
Ik heb nog niets gehoord van de "bende" wanneer komen die?Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Dat is in de buurt, ik ga er zeker eens een kijkje nemen:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
Ver moeten wij niet rijden, we zullen zeker eens komen kijken'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtIk zal er zijn Stefan, wanneer weet ik nog niet.
Ik heb nog niets gehoord van de "bende" wanneer komen die?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk berichtDat is in de buurt, ik ga er zeker eens een kijkje nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtVer moeten wij niet rijden, we zullen zeker eens komen kijken
Comment
-
Knap salon. Veel mooie werken en op de digitale reeksen was ook niets op aan te merken.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk berichtT'is zeker de moeite'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Comment