Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11-13 december - battle of the bulge revival - Bastogne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 11-13 december - battle of the bulge revival - Bastogne

hoi mede-forummers,
    weet er iemand van jullie mss of de heropvoering van de battle of the bulge in de buurt van bastogne dit jaar ook door gaat?

ik wil nog eens gaan maar ik vind er bitter weinig info over!

alvast bedankt!
    grts; M

Re: battle of the bulge revival

euh,wat dacht ja van www.bastogne.be
    De link naar alle activiteiten en herdenkingen staat op de homepage.

Let wel dat dit jaar een extra feestelijke editie is waardoor de regels extra scherp zijn (lees de relevante re-enactment fora er maar eens op na). Gevolg is dat, in tegenstelling tot vorig jaar, je geen pasje kan krijgen om dichter bij de actie te gaan staan.

Comment

k' zou graag ook willen gaan, maar heb geen vervoer.
      Met de moto zie ik dat echt niet zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
        k' zou graag ook willen gaan, maar heb geen vervoer.
        Met de moto zie ik dat echt niet zitten
        Dit jaar is het nog niet zo erg maar vorig jaar moest je tot an het terein rijden op wegen die ondergesneeuwd lagen dus was zeker niet geschikt om met de moto naar ginder te rijden, OF je moest een heel eind te voet gaan
        I love my D500

Comment

had ook al uitgekeken naar het topic van Germanvehicle in 'waarheen vandaag'. Maar dit jaar is ie er niet.
          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

hoi iedereen,
            ondertussen weten we al dat dit evenement doorgaat op 11,12,13 december 20009!
            nu zijn er nog de vragen:-zelfde terrein als vorig jaar (vaux-sur-sure)of niet?
            -welk evenement waar en hoe laat?
            -is er ook iets over te vinden in't nederlands?(mijn frans laat het zwaar afweten!)
            laat maar horen,van 't moment dat ik iets vind staat het hier!
            thanx!
            grts; M

Comment

Re: 11-13 december - battle of the bulge revival - Bastogne

[MOD] Topic verplaatst want in 'Waarheen vandaag?' is dit beter op zijn plaats.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                Dit jaar is het nog niet zo erg maar vorig jaar moest je tot an het terein rijden op wegen die ondergesneeuwd lagen dus was zeker niet geschikt om met de moto naar ginder te rijden, OF je moest een heel eind te voet gaan
                Jamaar : zo'n omstandigheden HOREN hier nu toch eenmaal bij ??? Waar is jullie zin voor avontuur gebleven zeg ??

Comment

hoi allen,

ik heb bericht gehad van german vehicle alias stefan!
                  volgens hetgeen ik eruit op maak is zijn groep in twee gesplitst,en zou de andere helft naar vaux-sur-sure gaan, en de helft waar stefan bij is gaat naar flemalle!
                  dit is natuurlijk een spijtige zaak,zowel voor de reenactment groep als voor de toeschouwers!
                  ik mag wel stellen dat ze er de vorige keren een ferm spektakel van gemaakt hadden en hoop dat ze dat in de toekomst nog blijven doen!(en velen met mij denk ik!)
                  ik ga toch door met m'n tripje te plannen,alleen al voor de sfeer in en rond bastogne op te snuiven!
                  als iemand nog info heeft over wat,waar, wanneer,laat maar komen!
                  grts; M

Comment

meer info:

Comment

op deze site een folder in pdf met alle activiteiten in de verschillende dorpen en gemeenten rond bastogne:

Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                      www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Tof!

Zijn er misschien mensen die daar willen afspreken om samen rond te lopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijntje Bekijk bericht
                          Tof!

Zijn er misschien mensen die daar willen afspreken om samen rond te lopen?
                          dan kunnen we mss beter dadelijk zeggen wie welke dag gaat en waar?
                          grts; M

Comment

ik wou zaterdag naar libramont gaan om 11u.

Comment

ik had ook zoiets in gedachten,en daarna vaux sur sure en zo naar bastogne,als de dag lang genoeg is!
                              twijfel nog tussen zat en zon!
                              grts; M

Comment

Working...
                              X