Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: 14 & 15 november - fotoclub CCC stelt tentoon - Breendonk
Schopje ... en even vermelden dat het aanbod aan foto's (een honderdtal op 40*60 formaat) in erg verscheiden onderdelen van de fotografie zitten (travel, nature, concept, modellen enz.)
Voor ieder wat wils dus...
Pokkenweer, dus ideaal voor een tentoonstelling...
Alle Bd'ers welkom. Ben je BD'er vraag of zoek dan even naar een haast kale, lelijke gast, (of vraag naar Dirk), dan kunnen we wat bijpraten.
Nog vermelden : onze fotoclub zoekt / mikt ook op jonge mensen (alhoewel we van zelf van een divers pluimage zijn (van 19 to 47), misschien is dit een uitgelezen kans om je licht eens te komen opsteken...
Ben vandaag langsgeweest in t schuur, ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de foto's. Uiteraard sprak niet ieder onderwerp mij even hard aan, maar ik heb een heleboel leuke foto's kunnen bewonderen.
Comment