Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tentoonstelling Fotoclub Arteloo, van 21 tot 29 november

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tentoonstelling Fotoclub Arteloo, van 21 tot 29 november

t'ja deze heb ik spijtig genoeg gemist ,maar kan je iets doen aan die reflecterende glazen in jullie kaders ik kom geregeld op tentoonstellingen maar zie door de reflectie meer mijn eigen kop dan de foto's en dat vind ik storend , zelf in het smak met c. Dekeyzer heb ik me er dood aan geërgerd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
      t'ja deze heb ik spijtig genoeg gemist ,maar kan je iets doen aan die reflecterende glazen in jullie kaders ik kom geregeld op tentoonstellingen maar zie door de reflectie meer mijn eigen kop dan de foto's en dat vind ik storend , zelf in het smak met c. Dekeyzer heb ik me er dood aan geërgerd .
      jammer dat je niet geweest bent, want er is slechts een beperkt aantal achter glas tentoongesteld... meeste panelen waren op Dibond 60X40
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Zaterdag ben ik nog eens even langs gegaan en het was zeker de moeite.Een zeer hoge kwaliteit van foto's heb ik daar gezien.Het enige klein minpuntje vond ik de versleten kaders die gehuurd waren bij het CVB.

www.fotojoel.be
        7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

Comment

Working...
        X