Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

    op 4 oktober ga ik allicht mee met de valkerij hier in de buurt omdat er een evenement is georganiseerd door Canon, waar je toestellen en lenzen kan testen, info staat op http://http://www.canonline.be/
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

  • #2
    Re: 4 oktober canonline

    Lijkt me zeer leuk om mee te maken, ik zal er proberen te zijn, de link is wel Canonline
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

    Comment


    • #3
      Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

      zal er ook zijn

      Comment


      • #4
        Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

        Count me in
        Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

        Comment


        • #5
          Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

          en zijn er schone foto's uit de bus gevallen? we hebben allesinds ons best gedaan samen met Rudy om zo goed mogelijk te vliegen zodat er optimaal kon gefotografeerd worden
          One life, live it!
          vernieuwde site: natuurbeeld

          Comment


          • #6
            Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

            Ik heb enkele, morgen es een beetj bewerken

            Heb wel een grappig foto toen de uil al was gaan vliegen toen de valkenier het niet verwachtte, prachtige foto voor de Fun-hoek
            Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

            Comment


            • #7
              Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

              Jammer dat ik de kans verkeken heb, goed dat jullie een leuke tijd hadden.
              Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

              Comment


              • #8
                Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

                ik heb er 3 in beginershoek gepost .
                Heb me goed geamuseerd en bijgeleerd.
                jammer geen enkele goede foto tijdens vlucht
                volgend jaar zeeeeker terug van de partij.

                groetjes

                Filip

                Comment


                • #9
                  Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

                  als er tussenzitten van mij of de andere valkeniers, het is altijd leuk n mooie foto van jezelf en je hobby te hebben, dus wie er heeft en dat wil mag ze gerust mailen naar mij, en dan geef ik ze wel aan de collega's (soren.decraene@hotmail.com)
                  Last edited by Sparrow; 5 oktober 2009, 19:21.
                  One life, live it!
                  vernieuwde site: natuurbeeld

                  Comment


                  • #10
                    Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

                    Komt in orde ,

                    Zal vandaag of morgen ze zenden, heb nog geen tijd gehad om ze aan te passen, maar zitten enkele fotoss bij van jullie! Jullie deden het trouwens uitstekend! Mijn complimenten
                    Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

                    Comment


                    • #11
                      Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

                      da s sympathiek, bedankt
                      Voor mij was het de eerste echte show dat ik meevloog, maar gezien mijn fotografie ervaring kon ik wel wat inspelen op wat ik zelf ook als fotograaf leuk zou gevonden hebben, en de aanwezigheid van de beroepsfotograaf heeft ook zijn vruchten af geworpen voor velen had ik de indruk!
                      One life, live it!
                      vernieuwde site: natuurbeeld

                      Comment


                      • #12
                        Re: 4 oktober - Canonline opendeurdag - Boezinge

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                        als er tussenzitten van mij of de andere valkeniers, het is altijd leuk n mooie foto van jezelf en je hobby te hebben, dus wie er heeft en dat wil mag ze gerust mailen naar mij, en dan geef ik ze wel aan de collega's (soren.deraene@hotmail.com)
                        Bij deze een paar op de site, KLIK

                        Ik heb er je ook een paar toegestuurd Sparrow. Momenteel krijg ik ze terug, mischien even je mailbox leegmaken.
                        Last edited by Guest42; 5 oktober 2009, 18:48.

                        Comment

                        Working...
                        X