Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 sept t.e.m. 4 dec - Stephan Vanfleteren Portret 1989 - 2009 - Circus Mahy te Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 4 sept t.e.m. 4 dec - Stephan Vanfleteren Portret 1989 - 2009 - Circus Mahy te Ge

Voor de geïnteresseerden : een video-interview over de tento.
    Interview met Stephan Vanfleteren bij zijn tentoonstelling 'Portret 1989-2009' in Gent. Meer informatie en betere kwaliteit film bij PhotoQ's multimedia: htt...

Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
    Zouden zijn foto's evenveel in 'the picture' staan zonder al die bekende koppen ?
    Zijn vorige tento "Visscherskoppen" telde geen enkele bekende kop en toch wisten velen de weg er naar te vinden ...
    Het is evident dat door de bekendheid van de geportretteerden de tento meer aandacht krijgt in de media. Maar dat is toch normaal ?
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Re: 4 sept t.e.m. 4 dec - Stephan Vanfleteren Portret 1989 - 2009 - Circus Mahy te Ge

Ik ben daarnet ook gaan kijken, twee vliegen in één klap geslaan. Ik was al langer opzoek naar het wintercircus in gent (hoewel ik moet toegeven dat ik niet echt gezocht heb). Bij deze had ik het dan ook gezien, mooi meegenomen. De locatie doet toch wel iets vind ik, mocht dit in een gewoon gebouw geweest zijn bleef de tentoonstelling wss minder lang 'hangen' in je hoofd.
      Bekende koppen of niet, mij maakte het niet zoveel uit. prachtfoto's stuk voor stuk...

Voor de mensen die nog willen gaan kijken, jullie hebben geluk. De tentoonstelling is verlengd tot 8 januarie 2010.

jammer dat het boek -voor mij dan toch- wat aan de dure kant was.

groeten
      rubn
      http://www.eyeflash.wordpress.com
      www.facebook.com/eyeflashphotography

Comment

Kan je ook rondlopen en het gebouw fotograferen
        Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

Ben vorige maand geweest .... een aanrader. Prachtige foto's en omgeving passen perfect bij elkaar. Een "must" dus voor alle fotoliefhebbers!

En neen, toeternietoe dat de "modellen" BV'ers zijn ... maar dat moet je maar ter plaatse gaan vaststellen.
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Een dikke jas meenemen en daarna genieten maar.

Comment

Working...
            X