Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19 en 20 juni - open dagen Vliegbasis Volkel (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 19 en 20 juni - open dagen Vliegbasis Volkel (NL)

    19 en 20 juni klik
    vliegshow: klik
    static: klik
    info: klik

    Ik maakt tijdens de examens alvast 'eventjes' tijd

  • #2
    Re: 19 en 20 juni open dagen Vliegbasis Volkel

    Ik zal er ook zijn !
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

    Comment


    • #3
      Re: 19 en 20 juni - open dagen Vliegbasis Volkel (NL)

      Ik heb vrijdag 19 juni alvast vrijgenomen van m'n werk. Als het weer een beetje redelijk is zal ik er ook zijn. (mocht het weer écht grauw en grijs zijn, dan is het me te ver rijden, 't is voor mij namelijk een kleine 240km enkele reis)

      Het lijkt me trouwens best leuk om iets af te spreken met mede-forummers.
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: 19 en 20 juni - open dagen Vliegbasis Volkel (NL)

        weet niet waar iedereen vandaan moet komen maar rond Uden zijn er nodige wegwerkzaam heden dat kan de nodige vertragingen opleveren.
        Sony DSLR A700 |Sigma 12-24mm |Sigma 105mm |Sigma 70-210|Sigma 150-500mm | Lowpro Computrekker |HVL-F58M MIJN TIJDELIJKE PORTFOLIO
        Focus

        Comment


        • #5
          Re: 19 en 20 juni - open dagen Vliegbasis Volkel (NL)

          Mooie show Ben vandaag geweest. Tip; kom op tijd want het vliegprogramma begint al op tijd in de ochtend. Ik heb helaas de Turkish Stars gemist omdat ik daarvoor te laat was. 'k Zag ze nog net bezig toen ik naar het terrein liep en dat was rond 11:45. 'k Had er rond 11:00 willen zijn maar files hè

          Oh en houdt er ook rekening ermee dat je zo'n 1 1/2 uur bezig bent om de regio rond Volkel weer te verlaten, als je tot het einde van de dag blijft. Ik zat om 17:25 in mijn auto (op parkeerterrein 4) en zat pas rond 19:00 op de A50
          www.indetailfotografie.nl

          Comment

          Working...
          X