Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent



    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

  • #2
    Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

    Ha, zal de vrijdag van de partij zijn...

    Comment


    • #3
      Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

      ik kom ook !!

      Comment


      • #4
        Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

        Ik zal er zondag zijn. Ga me dan ook inschrijven voor opleiding fotokunst daar.

        Comment


        • #5
          Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

          ik ben normaal gezien ook van de partij.
          alleen weet ik nog niet op welke dag, ben zelf aant twijfelen om me daar in te schrijven voor avondschool. Maar ik ben alleen bang dat dit té cultuur gericht zal zijn die richting
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

            ha fotokunst van sint lucas....daar kan ik me gelijk al een en ander bij voorstellen

            ben van de week naar de eindwerken gaan zien van de opleiding schilderkunst bij sint lucas , tja het word daar elk jaar erger.....daar is er nu een geen enkele bij die ne verfborstel kan vasthouden denk .....wat ik daar weer zag amai.....bagger van kan ni meer...., ik begrijp sommige mensen niet die daar een opleiding willen volgen , zien die dat dan ni of wa??

            allee ondertussen weet ik al wel hoe het komt dat sint lucas nog volk over de vloer krijgt....
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #7
              Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

              van de week? de expositie loopt pas komend weekend ...
              nu, je bent vriendelijk uitgenodigd om je vooroordeel bevestigd te zien morgen of komend weekend.
              ik sta je dan ook graag te woord, ik ben er nagenoeg heel de tijd.

              mvg,
              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #8
                Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

                nee hoor , sint lucas is sint lucas en de afdeling hoogboom- kapellen hebben dus al wel tentoongesteld en ben zoals altijd even gaan zien....
                nee ik heb ook geen vooroordeel zeker niet , maar schilderkunst heeft nu eenmaal mijn interesse omdat ikzelf ook schilder daarom dat ik hier en daar die dingen wel bezoek
                als afgestudeerden met een diploma aan mij moeten komen vragen hoe ze een en ander moeten doen dan heb ik mijn bedenkingen daarbij , op sint lucas kan je niet leren schilderen in geen geval trouwens op geen enkele kunstacademie kan je dat ....al eens gekeken naar de resultaten??? helaas kampen die instellingen met goede lesgevers en dat is begrijpelijk als je de situatie een beetje kent.....
                probeer eens een afgestudeerde te vinden die ook maar iets verkocht krijgd....
                de rommel die daar gemaakt word , word nogal eens gemakkelijkheids halve "kunst" genoemd, dat is gewoon "onkunde" ni meer ni minder...
                vraag gewoon aan een goed verkopende kunstenaar zijn mening daarover en.....schrik dan niet van zijn antwoord....

                bij de afdeling fotografie ben ik niet zeker maar heb al wel vernomen dat dat juist hetzelfde is ....
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: 26-27-28 juni - Tentoonstelling Fotokunst Sint-LucasAcademie - Gent

                  dus dat is jouw oordeel van de afdeling hoogboom-kapellen.
                  je vulgarisering zegt misschien wat over jouw kijk op schilderkunst,
                  of misschien wel kunst in het algemeen dan de betreffende klas.

                  maar je blijft welkom!

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment

                  Working...
                  X