Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 juni fotomarathon in Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

    Oorspronkelijk geplaatst door Albert.m Bekijk bericht
    Ik vindt ook dat er mooie foto's geselecteerd zijn, behalve voor rust. Het was ook de eerste maal dat ik meedeed, ik dacht dat er bij de foto's wel een link met Brugge moest zijn. Dit stond toch op alle affiches en dit mis ik wel bij de winnende foto's.
    Groetjes

    Albert.m
    idd vond ik ook beetje raar alhoewel ik het thema muziek de winnende foto terechte winnaar vond er lag echt veel gevoel in die foto die mocht van mij zelf de hoofd winnaar geweest zijn
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

    Comment


    • #17
      Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

      Kun je die foto's ergens bekijken misschien? Zie 't niet op fnac site.
      I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

      Comment


      • #18
        Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

        De foto's (25 tal) zouden binnen een week op hun website staan.

        Groetjes

        Albert.m
        Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

        Comment


        • #19
          Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

          Ik heb ook mijn vierde fotomarathon achter de rug samen met een vriend en het is altijd leuk om mee te doen. Het eerste jaar hebben we gewonnen maar dat hebben we jammer genoeg niet meer kunnen herhalen .

          Voor het thema "rust" had ik er ook mijn bedenkingen bij maar we waren blijkbaar niet alleen aan de reactie in de zaal te horen. De rest waren wel verdiende winnaars. Bij de algemene winnaar had ik ook het gevoel dat het studiofotografie was en dat is jammer. Want van regio Antwerpen komende heb je nu eenmaal de luxe niet om dit soort foto`s te maken. We hadden nu niet bepaald een dwarsfluit mee Je moet ook op de korte tijd een mooie locatie zoeken en dat is niet evident in een stad die je niet kent.

          Dit even ter zijde gelaten hebben we er toch weer een fantastische fotografie dag op zitten!
          Canon EOS 40D, Tamron 17-50 F2.8, Canon 50mm 1.8, Canon 55-250 IS

          Comment


          • #20
            Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

            Met grote trots kan ik jullie meedelen dat het uiteindelijk mijn maat Francis en ikzelf waren die de hoofdprijs in de wacht sleepten. Zelf konden we jammergenoeg niet aanwezig zijn op de prijsuitreiking omdat we die avond nog andere "verplichtingen" hadden.

            Hoe dan ook, de foto is niet in een studio genomen. maar in een smal straatje in Brugge.
            Geen professionele belichting. Wel strobist gewijs met 2 speedlite flitsen. (met dank aan fotofolio voor de workshop die we vorig jaar bij hem gevolgd hebben)
            Het meisje zelf was de dochter van een man die ons toevallig aansprak met de vraag wat we precies aan het doen waren. Na een korte uitleg over onze bedoelingen zei ik dat het eerste thema "muziek" was. Waarop de man spontaan zei, aha mijn dochter heeft een dwarsfluit mee, kunnen jullie daar iets mee doen? Met het gekende resultaat als gevolg ;-)

            De opstelling zag er ongeveer zo uit :-)

            Comment


            • #21
              Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

              Alvast proficiat met jullie eerste prijs! Als je iemand anders kan laten geloven dat het studio-fotografie is dan kan ik alleen maar mijn duim omhoog steken...
              Canon EOS 40D, Tamron 17-50 F2.8, Canon 50mm 1.8, Canon 55-250 IS

              Comment


              • #22
                Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                Oorspronkelijk geplaatst door Fantasia Bekijk bericht
                Alvast proficiat met jullie eerste prijs! Als je iemand anders kan laten geloven dat het studio-fotografie is dan kan ik alleen maar mijn duim omhoog steken...
                Inderdaad, Ik denk dat het merendeel van de deelnemers en de mensen hier dit dachten, inclusief mezelf. Heel knap gedaan!
                Nikon D40 - Nikkor 18-55mm Kitlens - Sigma 70-300mm DG MACRO - Tripod

                Comment


                • #23
                  Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                  Proficiat aan al degene die een prijs gewonnen hebben (en aan al de andere concurrenten). De foto van Rust kan je hier terugvinden... Nadat ik gelezen had, hoe ze aan deze foto gekomen waren, kon ik het wel begrijpen... deze foto. (Was wel een totaal andere uitleg dan de experts, die zeiden dat het om een lichaam was dat tot rust kwam tijdens het eten)

                  Wij vonden het ook jammer dat er niet meer 'Brugge' in de foto moest verwerkt worden om als winnende foto uit de bus te komen.
                  Wacht maar tot volgend jaar
                  Onze (Jonas en mezelf) ingediende foto's kan je hier vinden.
                  De meest terechte winnaar vonden we de foto van het Thema Muziek (themaprijs)
                  Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
                  Meer info op: www.tomvh.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                    heb de winnende foto's vandaag gezien, stonden op de verkoopsdesk in fnac

                    volgende keer toch keer meedoen
                    I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

                    Comment


                    • #25
                      Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                      hallo heb ook deelgenomen in brugge.vond het wel jammer dat er geen link in de foto moest zitten naar brugge.en wij ons brein maar pijnigen om de juiste combinatie te vinden in de stad zelf. mar ja ,niet getreurd we zijn er wijzer van geworden goed voor een volgende keer

                      Comment


                      • #26
                        Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                        Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                        alhoewel ik het thema muziek de winnende foto terechte winnaar vond er lag echt veel gevoel in die foto die mocht van mij zelf de hoofd winnaar geweest zijn
                        Voor mij ook. Een superfoto
                        Net zoals de meesten vond ik de winnaar van 'rust' raar. Jammer dat de stad Brugge niet moet verwerkt moet zijn in de foto's.
                        Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

                        Comment


                        • #27
                          Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                          Ik zag net dat de winnende foto's online staan via de fnac site. Op volgende link ;-)
                          klik

                          Comment

                          Working...
                          X