Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 juni fotomarathon in Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 20 juni fotomarathon in Brugge

    Op zaterdag 20 juni is er fotomarathon in Brugge met als doel de stad op een originele manier te ontdekken en in beeld te brengen. Per team van twee personen doorkruis je de stad en maak je foto's rond drie opgelegde thema's. Per thema upload je je twee beste foto's. In de prijzenpot: laptops, DSLR's, aankoopbonnen...

    Inschrijven tot 15 juni, bij Fnac, 10 euro per team.


    Iemand interesse?
    I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

  • #2
    Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

    meer info
    I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

    Comment


    • #3
      Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

      Oorspronkelijk geplaatst door Vladibrass Bekijk bericht
      Op zaterdag 20 juni is er fotomarathon in Brugge met als doel de stad op een originele manier te ontdekken en in beeld te brengen. Per team van twee personen doorkruis je de stad en maak je foto's rond drie opgelegde thema's. Per thema upload je je twee beste foto's. In de prijzenpot: laptops, DSLR's, aankoopbonnen...

      Inschrijven tot 15 juni, bij Fnac, 10 euro per team.


      Iemand interesse?
      Ja ik heb wel interesse maar vraagje mag je dan in raw fotograferen en ik lees dat je dit dan op verschillende posten moet uploaden maar hoe gaat dit dan met kaartlezer dan ofzo want met al die verschillende kaartjes enz...
      Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

      Comment


      • #4
        Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

        Heb vorig jaar meegedaan in Leuven en was wel super eigenlijk. Mooi weertje, leuk gezelschap en uiteindelijk nog met 1 thema gewonnen.
        Je krijgt elke 2 uur een thema (woord,zin...) en daar moet je zo creatief mogelijk mee omgaan. Op de posten kan je met verschillende media (SD, CF,...) 2 foto's inleveren per thema.
        Heeft er al iemand info over leuven gevonden?
        Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
        Meer info op: www.tomvh.be

        Comment


        • #5
          Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

          Oorspronkelijk geplaatst door tom1254 Bekijk bericht
          Heb vorig jaar meegedaan in Leuven en was wel super eigenlijk. Mooi weertje, leuk gezelschap en uiteindelijk nog met 1 thema gewonnen.
          Je krijgt elke 2 uur een thema (woord,zin...) en daar moet je zo creatief mogelijk mee omgaan. Op de posten kan je met verschillende media (SD, CF,...) 2 foto's inleveren per thema.
          Heeft er al iemand info over leuven gevonden?
          voila vdg ingeschreven
          Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

          Comment


          • #6
            Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

            Al ingeschreven? Zou ook wel goesting hebben.

            Je kunt foto's dus niet bewerken? Rechtstreeks van de kaart...
            I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

            Comment


            • #7
              Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

              Oorspronkelijk geplaatst door Vladibrass Bekijk bericht
              Al ingeschreven? Zou ook wel goesting hebben.

              Je kunt foto's dus niet bewerken? Rechtstreeks van de kaart...
              idd en je mag niet in raw moet in jpg het begint om 8 uur s'ochtends tot 19 uur
              Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

              Comment


              • #8
                Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                Ik was er . Twas dik in orde. Maar begreep wel de beslissing van de jury niet over de winnende foto van thema 'rust'. . Foto van muziek was zeer dik top in orde . Wij waren ook al in die richting bezig om geen muziek instrument te grbuiken als muziekintrument . Trommelen op vuilbakken en 2 potten me water erop en dit zorgde voor mooi effect met opstapptend water . Jammergenoeg hebben we deze niet gebruikt wegens te goedkoop overkomende potten en er stond dan nog eens gamma op ook . Voor de rest organisatie was dik in orde. Was onze eerste maal hebben dit toch proper uitgewerkt. Wil je winnen moet je echt fototechnisch sterk werk afleveren alsook zeer creatief en origineel zijn . Greetz Kurt
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

                Comment


                • #9
                  Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                  Was er ook, ook de 1ste keer dat ik aan zoiets meedeed.
                  Leuke dag, maar even over de winnaars, de enige verdiende winnaar vond ik die van muziek, echt een mooie foto. Die van rust vond ik eerlijk gezegd niet terecht, en blijkbaar vondt bijna iedereen dat, nuja wat doeje eraan. Foto van nostalgie was een goed concept, maar niet scherp genoeg.

                  En de algemene winnaar was een mooie foto maar zag er toch wat uit als een studiofoto en gezicht was overbelicht.
                  http://www.flickr.com/photos/goforward/

                  Comment


                  • #10
                    Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                    Oorspronkelijk geplaatst door Davy. Bekijk bericht
                    Was er ook, ook de 1ste keer dat ik aan zoiets meedeed.
                    Leuke dag, maar even over de winnaars, de enige verdiende winnaar vond ik die van muziek, echt een mooie foto. Die van rust vond ik eerlijk gezegd niet terecht, en blijkbaar vondt bijna iedereen dat, nuja wat doeje eraan. Foto van nostalgie was een goed concept, maar niet scherp genoeg.

                    En de algemene winnaar was een mooie foto maar zag er toch wat uit als een studiofoto en gezicht was overbelicht.

                    Over de algemene winnaar heb ik inderdaad ook zo een idee. Belichting is niet gebeurt door nen normale flits . de topfoto was inderdaad muziek. Die oude radiator . De foto van nostalgie met de modelautokes is getrokken met compactje door franstalige mensen . heb ze bezig gezien . Voor thema rust hebben wij een foto van een lege klas met op het bord prettige vakantie op .
                    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                    http://www.racenews.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                      Nostalgie waren geen franse mensen hoor, ik ken die gast en ze zijn van Brugge
                      http://www.flickr.com/photos/goforward/

                      Comment


                      • #12
                        Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                        Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                        Ik was er . Twas dik in orde. Maar begreep wel de beslissing van de jury niet over de winnende foto van thema 'rust'. . Foto van muziek was zeer dik top in orde . Wij waren ook al in die richting bezig om geen muziek instrument te grbuiken als muziekintrument . Trommelen op vuilbakken en 2 potten me water erop en dit zorgde voor mooi effect met opstapptend water . Jammergenoeg hebben we deze niet gebruikt wegens te goedkoop overkomende potten en er stond dan nog eens gamma op ook . Voor de rest organisatie was dik in orde. Was onze eerste maal hebben dit toch proper uitgewerkt. Wil je winnen moet je echt fototechnisch sterk werk afleveren alsook zeer creatief en origineel zijn . Greetz Kurt
                        Eerste keer dat ik mee deed vond het zeer leuk .
                        Mijn foto zit bij de 25 beste voor het thema nostalgie die auto op bakstenen met wiel er naast
                        Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                        Comment


                        • #13
                          Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                          Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                          Over de algemene winnaar heb ik inderdaad ook zo een idee. Belichting is niet gebeurt door nen normale flits . de topfoto was inderdaad muziek. Die oude radiator . De foto van nostalgie met de modelautokes is getrokken met compactje door franstalige mensen . heb ze bezig gezien . Voor thema rust hebben wij een foto van een lege klas met op het bord prettige vakantie op .
                          franstalige mensen lol dit waren mensen uit koolkerke die wonen hier straat van me ken die persoonlijk.
                          Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                          Comment


                          • #14
                            Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                            Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                            franstalige mensen lol dit waren mensen uit koolkerke die wonen hier straat van me ken die persoonlijk.
                            was da koppel toch met die met haar zwart haar . ik hoorde ze toch frans spreken zu
                            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                            http://www.racenews.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: 20 juni fotomarathon in Brugge

                              Ik vindt ook dat er mooie foto's geselecteerd zijn, behalve voor rust. Het was ook de eerste maal dat ik meedeed, ik dacht dat er bij de foto's wel een link met Brugge moest zijn. Dit stond toch op alle affiches en dit mis ik wel bij de winnende foto's.
                              Groetjes

                              Albert.m
                              Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

                              Comment

                              Working...
                              X