Waarde BD'ers,
Belangrijk nieuws :
De aanmelding gebeurt aan de bonnetjestent!
De bonnetjestent bevind zich op de weide tussen de tenten & de verharde weg
Een contactpersoon is er nog niet aangewezen. Normaal gezien ben ik dat, maar daar mijn vrouw nog altijd moet bevallen (tussen nu & vrijdag) ben ik het niet. Hopelijk een beetje begrip hiervoor, ook voor de organisatie die het meestal uitbesteed aan mij :-)
Het is weer bijna tijd voor het grootste middeleeuwse kampement in België te kunnen bewonderen! We zijn ondertussen al 10 edities ver...
Op 6 & 7 juni is het weer zover : +300 middeleeuwse tenten, handelaars, ambachten, ridders, jonkvrouwen, veldslagen, veel gebogen ijzer (na de veldslag) & kiddybattles, middeleeuwse taverne, kanonnen
Hier doen een heel aantal verenigingen aan mee uit de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Tjechië, Engeland, Polen, .... Er zou een heel grote groep uit Engeland komen dit jaar.. Die staan er nogal om bekend om door te knokken
Dit festijn word georganiseerd door de vzw De Legende (www.delegendevzw.be) & organisator van dienst : Henk Van Genderen.
Ik kan voor jullie een mogelijkheid aanbieden om foto's te komen trekken!
Dit houd in :
- toegang kampement vanaf 10:00 (gratis) Trouwens iedereen mag gratis binnen
- mogelijkheid om tijdens de veldslag in de veiligheidszone te zitten (dwz dat je voor de menigte zit en een goede kijk hebt op alles wat beweegt en toch nog relatief veilig bent
- 2 gratis consumpties
- een band rond de arm zodat iedereen weet dat jullie "specialekes" zijn
Wat krijgt de organisatie van jullie?
Een dvd/cd met al de foto's op, hier blijven natuurlijk auteursrechten gelden!
Dit bezorgt via de post op mijn adres uiterlijk 2 maanden na datum
Hoe?Wat?Waar?
- Het kampement bevind zich in het Rivierenhof te Deurne (Antwerpen)
- Er mogen 20 fotografen per dag komen.
- Het middeleeuws kamp is beide dagen geopend vanaf 10 uur en dat tot 18 uur
- Je vind op de site van de legende (link hierboven) meer info over hoe je er geraakt
- Vergeet je BD-badge zeker niet mee te nemen (niet verplicht)
- Het adres waar het dvd/cd'tje in de post moet belanden:
De Quaeye Werelt anno 1477
t.a.v. Timothy Lacroix
Meyerveldstraat 36
3202 Rillaar
Heel belangrijk :
Aanmelden gebeurd persoonlijk via timothy.lacroix@telenet.be
Grote verandering tov vorig jaar :
Ikzelf zal er dit jaar niet bij zijn om 2 redenen :
1. ik ben dan als alles goed is net een week papa...
2. ik moet werken tijdens het weekend van de verkiezingen.. Wij doen namelijk
de support op heel veel van die pc's die gebruikt worden. Ons bedrijf staat dan in
status : RED ALERT
Indien er nog vragen zijn kun je ze altijd op deze draad zetten of mailen.
Ik zal regelmatig update posten van de nick's van de deelnemers en het nog eventueel vrijstaande aantal plaatsen
Waar je je kunt aanmelden op de dag zelf laat ik jullie persoonlijk nog wel weten.
Diegenen die vorig jaar geweest zijn en waarvan de organisatie geen foto's van ontvangen heeft zullen hoogstens op een wachtlijst geplaatst worden
Inschrijven kan vanaf nu!
Aanmeldingen voor Zaterdag :
1. Musse
2. Luc Sesselle
3. NoName
4. Verdoes
5. Sam Jae
6. Spyder
7. Blue Point
8. Pixelboy
9. Digiron
10.
11. Pricilla
12. AlainD
13. Jean-Paul Dries
14. Carino
15. mseg
16. jeff
17. Nirvanasan
18. ThC
19. Maksim Galkin
20. Steven
Aanmeldingen voor Zondag :
1. Kim Baudart
2. Remco Hoirelbeke
3. Geert Linaerd
4. JVS
5. Blue Point
6. Digiron
7. Sam Jae
8. Mon
9. AlainD
10. Dils Remco
11. Sylvie Huybrecht
12. Valkiers Bennie
jeannine deswarte (nog dag te bevestigen)
Belangrijk nieuws :
De aanmelding gebeurt aan de bonnetjestent!
De bonnetjestent bevind zich op de weide tussen de tenten & de verharde weg
Een contactpersoon is er nog niet aangewezen. Normaal gezien ben ik dat, maar daar mijn vrouw nog altijd moet bevallen (tussen nu & vrijdag) ben ik het niet. Hopelijk een beetje begrip hiervoor, ook voor de organisatie die het meestal uitbesteed aan mij :-)
Het is weer bijna tijd voor het grootste middeleeuwse kampement in België te kunnen bewonderen! We zijn ondertussen al 10 edities ver...
Op 6 & 7 juni is het weer zover : +300 middeleeuwse tenten, handelaars, ambachten, ridders, jonkvrouwen, veldslagen, veel gebogen ijzer (na de veldslag) & kiddybattles, middeleeuwse taverne, kanonnen
Hier doen een heel aantal verenigingen aan mee uit de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Tjechië, Engeland, Polen, .... Er zou een heel grote groep uit Engeland komen dit jaar.. Die staan er nogal om bekend om door te knokken
Dit festijn word georganiseerd door de vzw De Legende (www.delegendevzw.be) & organisator van dienst : Henk Van Genderen.
Ik kan voor jullie een mogelijkheid aanbieden om foto's te komen trekken!
Dit houd in :
- toegang kampement vanaf 10:00 (gratis) Trouwens iedereen mag gratis binnen
- mogelijkheid om tijdens de veldslag in de veiligheidszone te zitten (dwz dat je voor de menigte zit en een goede kijk hebt op alles wat beweegt en toch nog relatief veilig bent
- 2 gratis consumpties
- een band rond de arm zodat iedereen weet dat jullie "specialekes" zijn
Wat krijgt de organisatie van jullie?
Een dvd/cd met al de foto's op, hier blijven natuurlijk auteursrechten gelden!
Dit bezorgt via de post op mijn adres uiterlijk 2 maanden na datum
Hoe?Wat?Waar?
- Het kampement bevind zich in het Rivierenhof te Deurne (Antwerpen)
- Er mogen 20 fotografen per dag komen.
- Het middeleeuws kamp is beide dagen geopend vanaf 10 uur en dat tot 18 uur
- Je vind op de site van de legende (link hierboven) meer info over hoe je er geraakt
- Vergeet je BD-badge zeker niet mee te nemen (niet verplicht)
- Het adres waar het dvd/cd'tje in de post moet belanden:
De Quaeye Werelt anno 1477
t.a.v. Timothy Lacroix
Meyerveldstraat 36
3202 Rillaar
Heel belangrijk :
Aanmelden gebeurd persoonlijk via timothy.lacroix@telenet.be
Grote verandering tov vorig jaar :
Ikzelf zal er dit jaar niet bij zijn om 2 redenen :
1. ik ben dan als alles goed is net een week papa...
2. ik moet werken tijdens het weekend van de verkiezingen.. Wij doen namelijk
de support op heel veel van die pc's die gebruikt worden. Ons bedrijf staat dan in
status : RED ALERT
Indien er nog vragen zijn kun je ze altijd op deze draad zetten of mailen.
Ik zal regelmatig update posten van de nick's van de deelnemers en het nog eventueel vrijstaande aantal plaatsen
Waar je je kunt aanmelden op de dag zelf laat ik jullie persoonlijk nog wel weten.
Diegenen die vorig jaar geweest zijn en waarvan de organisatie geen foto's van ontvangen heeft zullen hoogstens op een wachtlijst geplaatst worden
Inschrijven kan vanaf nu!
Aanmeldingen voor Zaterdag :
1. Musse
2. Luc Sesselle
3. NoName
4. Verdoes
5. Sam Jae
6. Spyder
7. Blue Point
8. Pixelboy
9. Digiron
10.
11. Pricilla
12. AlainD
13. Jean-Paul Dries
14. Carino
15. mseg
16. jeff
17. Nirvanasan
18. ThC
19. Maksim Galkin
20. Steven
Aanmeldingen voor Zondag :
1. Kim Baudart
2. Remco Hoirelbeke
3. Geert Linaerd
4. JVS
5. Blue Point
6. Digiron
7. Sam Jae
8. Mon
9. AlainD
10. Dils Remco
11. Sylvie Huybrecht
12. Valkiers Bennie
jeannine deswarte (nog dag te bevestigen)
Comment