Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

    De tentoonstelling van de wedstrijd loopt van zondag 29 maart 2009 tot zondag 3 mei 2009.
    Als je aan de kust bent,zeker eens gaan kijken !!!
    HIER meer info.
    Mijn foto(s) vind je onder de naam van THYS MARC.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Internationaal Photo Festival Knokke - Heist.

    Gaan we zeker doen!

    Succes Marc!
    https://waltertalboom.be-
    Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

    Comment


    • #3
      Re: Internationaal Photo Festival Knokke - Heist.

      Staat al een lange tijd in m'n agenda genoteerd

      Comment


      • #4
        Re: 29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

        'k Kan niet meer wachten,vrijdag ga ik een kijkje nemen.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: 29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

          Ik vermoed dat ik daar ook eens een kijkje ga nemen.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: 29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

            Voor wie in het verleden al eens geweest is, even opletten : de foto's van de fotowedstrijd hangen nu in CC Scharpoord ipv de Lagunahal. Maar zoals steeds zijn er op beide en op andere plaatsen nog andere foto/diatentoonstellingen...
            En het fotofestival zelf loopt tot 07 juni maar de foto's van de fotowedstrijd worden blijkbaar tussen 3 en 10 mei vervangen door World Press Photo 09.


            PS : er hangt er van mij ook eentje tussen bij de wedstrijdfoto's...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: 29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

              allé de BD'ers hebben precies weer hun best gedaan, proficiat voor beide

              Comment


              • #8
                Re: 29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

                Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                maar de foto's van de fotowedstrijd worden blijkbaar tussen 3 en 10 mei vervangen door World Press Photo 09
                En dat is bijzonder jammer. Als je beiden wilt zien, moet je 2x gaan. Ik begrijp de manier van werken niet

                Ik ben gisteren geweest. World Press in CC Scharpoord was schitterend!
                In Lagunahall waren er de dia's. In de tijd van digitalisering kan ik begrijpen dat men eens terug wil in de tijd, maar dan moet dit een meerwaarde hebben.
                80% van de dia's die geprojecteerd worden, zijn naar mijn mening afschuwelijk. Had ook weinig met fotografie te maken.

                In het gastenboek stonden er al heel wat negatieve reacties neergepend. Iedereen wil een formule zoals vorig jaar waarbij de foto's van de deelnemers heel de tijd te zien zijn in de Lagunahall!
                Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

                Comment


                • #9
                  Re: 29 maart tem 3 mei - Internationaal Fotofestival Knokke - Heist.

                  In de openingstoespraak werd gesteld dat men dit jaar het Fotofestival terug meer bekendheid wou geven (wat ook te merken was aan o.a. de grote publiciteitscampagne in de kranten) en dat er dit jaar ook een nieuw (verjongd) organisatiecomité was. Dat laatste is zeker te merken aan de keuze van de kunstzinnige tento in de Lagunahal. Er is daar zeker een publiek voor, maar of dat de grote massa is die men wou bereiken met de publiciteitscampagne, dat betwijfel ik sterk...

                  En het feit dat de fotowedstrijd hiervoor moest uitwijken naar Scharpoord en daardoor ook korter liep, zorgt blijkbaar bij verschillende bezoekers voor een wrange nasmaak.
                  Het verbaast me niet echt...


                  Dit is ook het lezen waard : http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=0D28QGCN
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment

                  Working...
                  X