Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8/8/2003 - dodentocht - Bornem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: dodentocht

Oorspronkelijk geplaatst door HEPBV Bekijk bericht
    Ge kunt zien dat ge der ook niets van kent!! Ge moet dien nummer gaan afhalen
    als je het nummer zegt kunnen we je tracken tijdens de dodentocht
    JaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      'k ben van plan om volgend jaar toch tot die geschiften te behoren.... ben nu reeds aan het beginnen met met voor te bereiden, iemand goei tips ?
      Yep, heb tips....
      1) Zorg voor begeleiders die droge sokken en reservekleren bijhebben. Ook een reservepaar wandelschoenen is geen overbodige luxe. Deze begeleiders kunnen je opwachten op afgesproken punten. Dan hoef je zelf niks te sleuren
      2) Wandel je eigen tempo en laat je niet verleiden door iemand anders te volgen of trager te gaan ( nee, zelfs je eigen lief laat je achter en zij jou ook !! )
      3) Eet en drink voldoende onderweg. Wacht niet tot je honger krijgt of "leeg" bent. Als je zonder energie komt te zitten, kan je dat niet in 1-2-3 terug opbouwen.
      4) een goeie zaklamp kan je in het donker onaangename stenen of putten doen vermijden.
      5) punt 2 in acht nemende, laat je niet ontmoedigen door de prof's die er als een pijl uit een boog vandoor gaan.
      6) als je onderweg moet k*kken, nie ophouden, doen. 's Nachts is er geen kat die het ziet als je met je broek op je enkels aan de kant van de weg zit.
      7) Zie dat je geen kou krijgt
      8) Onderweg kan je gemasseerd worden. Niet overslaan, het doet wonderen
      9) Als de eindmeet in zicht is, vergeet dat je stoer bent. Laat je emoties hun gang gaan.

Een ex-geschifte
      Greetzzzzzzzzzzzz......
      Wonnie
      www.spectare.be

Comment

puntje 7 vooral als je bezig bent met puntje 6

eveneens een ex-geschifte, alhoewel ex, ik doe m terug *onozelaar die ik ben*
        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Re: 8/8/2003 - dodentocht - Bornem

ik vind 100 km al ver met den auto ....laat staan te voet...
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik heb deze week nog vernomen van een ex-begeleider dat je "boriumschilfers of zo iets" in je schoenen moet stoppen? Heeft er iemand daar ervaring mee?

Comment

Ik heb deze week nog vernomen van een ex-begeleider dat je "boriumschilfers of zo iets" in je schoenen moet stoppen? Heeft er iemand daar ervaring mee?
              ??? Dat is toch tegenzweetvoeten
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Voornaamste is dat je de voeten droog houdt. Borium is tegen zweetpateekes, zweet = vocht = schuurt=blaren=doet zeer= opgeven
                Greetzzzzzzzzzzzz......
                Wonnie
                www.spectare.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                  Voornaamste is dat je de voeten droog houdt. Borium is tegen zweetpateekes, zweet = vocht = schuurt=blaren=doet zeer= opgeven
                  Nu moet ik zeggen dat ik niet veel last heb van zweetvoeten

Comment

ik doe'm ook mee dit jaar voor de eerste keer,'t is begonnen als grap na enkele westmalle triples, ondertussen (sinds vorige week ) pure ernst. Eerste trainingstocht van 35km zit erop, nu zondag 50. Veel meer zit er niet in om op een dag te oefenen. 'k ben benieuwd...
                    Canon 5D Mark II + Canon EF 50mm 1.8 + Canon 17-40L + Canon EF 70-200/4.0 L USM + Sigma 50-500
                    http://www.rail4life.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filosoofke Bekijk bericht
                      'k ben benieuwd...
                      Wij ook ......
                      Greetzzzzzzzzzzzz......
                      Wonnie
                      www.spectare.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filosoofke Bekijk bericht
                        ik doe'm ook mee dit jaar voor de eerste keer,'t is begonnen als grap na enkele westmalle triples, ondertussen (sinds vorige week ) pure ernst. Eerste trainingstocht van 35km zit erop, nu zondag 50. Veel meer zit er niet in om op een dag te oefenen. 'k ben benieuwd...
                        Tja 100 valt niet te oefenen want zoveel tijd is er niet. Viel de 35 mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                          'k ben van plan om volgend jaar toch tot die geschiften te behoren.... ben nu reeds aan het beginnen met met voor te bereiden, iemand goei tips ?

Tip: Tot aan den "Duvel" en dan naar huis.

Comment

spijtig,spijtig,spijtig.
                            ik woon op 500 meter van de eindstreep in bornem en had graag voor elke bd die de dodentocht uitwandelde een duvel aangeboden helaas ben ik mijn dorp wegens overlast van de vele bezoekers ontvlucht.
                            in ieder geval veeeeel succes.
                            ik weet hoe zwaar het is,heb deze tocht ook al 1maal uitgewandeld.

Comment

Ik doe een tweede keer mee.
                              Na de vorige editie gezegd dat ik het nooit meer zou doen, maar... raar maar waar... het is verslavend!
                              Een sfeer die je nergens anders terug vindt! en dat afzien, tja das om je grenzen te verleggen...
                              maar een fototoestel sleur ik niet mee, hoe minder gewicht hoe beter...

En een goeden tip: tijdens de nachtelijke uurtjes steeds een lange broek aan, zelfs al is het overdag hittegolf! Tijdens de nacht koelen je spieren verschrikkelijk af zonder het te merken. Zeker op de dijk langs de Schelde... Nadien zetten je spieren zich vast en dan mag je de tweede helft vergeten :-)

Comment

ik zal er ook bij zijn. een foto nemen van mij is toegelaten

ik hoop dat ik opnieuw de meet zal halen.

groetjes,
                                Gert
                                "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Working...
                                X