Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dank, Bart... maar dan zullen we mekaar wel ontlopen. Er zullen echter nog wel mensen zijn die je kent, niet?
Morgen hebben we weer de namiddagshift. Vanmiddag zijn Mbili, FestinaLente en Gosia al langs geweest. Altijd leuk om "virtuele mensen" echt de hand te kunnen schudden!
De afwezigen hebben ongelijk. Het salon toont niet alleen prachtige werken, maar heeft een schitterende presentatie. Ik kwam er wel enkele werken tegen die ik hier ook al gezien had, maar dan nu in 't groot gepresenteerd, toch nog helemaal anders.
Blij dat ik geweest ben... Wel opletten voor de verkoper van Olympus. Ik ben bijna van merk veranderd .
Samen met man en vriendin deze namiddag een bezoek gebracht. Inderdaad de sympathieke Les en zijn vrouw ontmoet en gezellig gekeuveld.
We hebben genoten van al dat moois en de inrichting en voorstelling van de werken vonden we best origineel. Absoluut geen spijt dat we daar waren.
Proficiat voor jullie inzet!
Gosia
ik kan alleen maar bevestigen wat festinalente en gosia zeggen,
zeer mooie werken gezien, dito gepresenteerd, en idd weer eens leuk wat BD'ers in real life te zien
Ondanks dat ik zelf van Zoersel ben, weinig bekend volk gezien
dikke proficiat aan alle leden van de club!
(wie weet kom ik jullie ooit wel vervoegen, want er is blijkbaar nog maar één macro-fotograaf bij jullie)
volgend jaar komen we allemaal kijken naar het werk van Les en Monique hé
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Sorry hoor Les & Monique. Was zo van plan te komen, maar gisteren lukte me niet en vandaag onverwacht moeten werken Volgende keer dan maar zeker ! Ik vind het echt jammer, zeker nu ik lees dat het er gezellig was en dat ik blijkbaar mooie foto's heb gemist.
Marleen
Wij hebben je gemist, Marl1, zelfs in die grote drukte van de zondagnamiddag. Maar we gaan proberen in het kort nog eens af te spreken, en houden alvast de aangekondigde shooting days in het oog.
@Mbili: je hebt goed opgemerkt dat er specifiek voor jouw talenten (macro's) bij ons nog "een gat in de markt is"! Zoals ik jou, of andere BD'rs wellicht gezegd heb: een virtuele "club" zoals BD is fantastisch, maar het is ook goed ergens een "home base" te hebben, waar je "in real life" collega-fotofans kunt ontmoeten.
Iedereen bedankt om te komen, en alvast tot ons volgende Fotosalon in 2010, waar wij het 35-jarig bestaan van Obscura Zoersel zullen vieren!
Comment