Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Openings weekend ART&CRAFT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Openings weekend ART&CRAFT

Als je €7.000 hebt betaald heb je €599 korting gekregen (tenzij je graag afrond tot +/- €600)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      Misschien eens even naar de mensen van A&C bellen voor de prijs...kan wonderen doen
      Topservice krijg je er in ieder geval
      Topservice misschien wel. Klantvriendelijkheid is iets anders.

De man in zijn pak kon niet lachen wanneer ik het woord 'konijn' uitsprak. Sorry maar het blijft evenwel een argument voor te onderhandelen over de prijs. Een extra batterij kon er wel vanaf maar dan kwam hij wel aandraven met de kosten op mastercard. (1.5% op aankoopbedrag, dit zou de helft zijn als wat de BankCardCompany voor hen aanrekent)
      De vrouw had wel een degelijke uitleg naar voor kunnen brengen.

Voor de aankoop van de fototas heb ik een webshop geraadpleegd, had geen zin 11 euro meer te betalen op mijn 'toploader 65' terwijl er bij de webshop de verzendingskosten reeds inbegrepen waren.

Erg om zeggen, maar buiten problemen met mijn toestel binnen garantie zullen ze er me niet gauw terug zien.

Die fles cava was wel welkom om de tijd te doden tijdens het opladen van de batterij!

Comment

online-shops argumenteren bij een reguliere winkel zal niet rap werken denk ik.
        't is en blijft een heel goeie winkel waar ik enkel al positieve ervaring mee heb gehad.
        'k snap je dus niet goed, je krijgt een fles cava, een batterij en toch zeuren?

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
          online-shops argumenteren bij een reguliere winkel zal niet rap werken denk ik.
          't is en blijft een heel goeie winkel waar ik enkel al positieve ervaring mee heb gehad.
          'k snap je dus niet goed, je krijgt een fles cava, een batterij en toch zeuren?

mm
          Cava is een actie! Als ik cava wil kopen ga ik niet naar fotozaak.

En die online-shops zijn misschien wat verkeerd verwoordt want de online-shop die ik bedoelde heeft zijn eigen winkel ook in A'pen (ik heb enkel nog maar van de verzending gebruik gemaakt) en is dus volgens hetzelfde concept als A&C.

Het zeuren gaat me niet om wat ik al dat niet krijg.
          Mijn vraag was enkel 'wat kan er nog van de prijs af, of wat kan er gratis bij?'
          =>Bij een offerte die ik ontving via mail was dit een 40D + gratis batterij + CF(III) 8GB = €800, daar ging ik dan ook van uit dat hij hetzelfde kon doen gebaseerd op een 50D.
          Dan ging hij over tot het noemen van collega's met een toon die TE luid was om nog vriendelijk over te komen.
          Een winkel moet voor me niets extra geven. Ze moeten ook hun brood verdienen. Alleen had ik daarom liever een rustig antwoord over winstmarges of whatever in plaats van iemand die andere zaken aanvalt.

Ik kan goed verstaan dat er mensen goede ervaring hebben met de winkel. Alleen had ik dan blijkbaar de verkeerde persoon op het verkeerde moment....

Genoeg offtopic denk ik zo.. maar wou de situatie wat duidelijker schetsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
            Op lenzen geven ze geen korting
            Onjuist ! maar korting wordt op persoonlijke basis gegeven en is dus geen algemene regel.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senscript Bekijk bericht
              Topservice misschien wel. Klantvriendelijkheid is iets anders.

1.5% op aankoopbedrag, dit zou de helft zijn als wat de BankCardCompany voor hen aanrekent

Blijkbaar is dit iets wat tegenwoordig in elke fotozaak gedaan wordt, is ook zo bij Konijn, foto rubens, studio 73.
              I love my D500

Comment

die bijtelling van de kosten bij gebruik van mastr/visacard komt blijkbaar weer in voege
                is idd zo dat winkels voor deze dienst dienen te betalen
                maar deze kosten mogen van BancCardCompany NIET aan de klant worden doorgerekend
                dus zeggen dat wanneer je met creditcard betaalt je een bepaald bedrag dient bij te betalen om de kosten te dekken is in strijd met de overeenkomst
                even BancCardCompany in kennis stellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                  Onjuist ! maar korting wordt op persoonlijke basis gegeven en is dus geen algemene regel.
                  Allez... das nieuw....lekker selectief zijn. De man was héél duidelijk: er worden géén kortingen voorzien op de lenzen.
                  En als dat zo is, dan zal ik mijn mening moeten herzien als het op persoonlijke basis is, das discriminatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                    Allez... das nieuw....lekker selectief zijn. De man was héél duidelijk: er worden géén kortingen voorzien op de lenzen.
                    En als dat zo is, dan zal ik mijn mening moeten herzien als het op persoonlijke basis is, das discriminatie
                    idd, heb ooit ook eens geweten dat A&C een korting gaf aan iemand, mailde hun, maar ik kreeg deze niet, voor mij was dat al genoeg,
                    geen afbreuk naar hun kwalitatieve dienstverlening, ik heb er geen andere ervaringen mee.
                    Photography helps people to see
                    -Berenice Abbott-
                    BD1050BE

Comment

Bij Art & Craft krijg ik altijd een extraatje als ik er iets koop, met die mannen onderhandel ik graag
                      www.fotofolio.be

Comment

Ik ben er 1 keer geweest en nooit van mijn leven nog.

Beschermplastics (3 in het pakje) gekocht voor m'n 40D op hun aanraden voor (let op) 16 EUR. Thuis gekomen gezien dat ze te klein waren voor de display van 40D.

Nooit meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibet Bekijk bericht
                          Ik ben er 1 keer geweest en nooit van mijn leven nog.

Beschermplastics (3 in het pakje) gekocht voor m'n 40D op hun aanraden voor (let op) 16 EUR. Thuis gekomen gezien dat ze te klein waren voor de display van 40D.

Nooit meer!
                          Oei dat is inderdaad rampzalig

Ze vergissen zich, je gaat terug en wisselt de beschermplatics om.
                          Problem solved.
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            Oei dat is inderdaad rampzalig

Ze vergissen zich, je gaat terug en wisselt de beschermplatics om.
                            Problem solved.
                            Ik heb al geen zin meer om terug te gaan, de persoon in kwestie was ook allesbehalve vriendelijk. Typische kleinzelfstandige mentaliteit waar men alles doet om zoveel mogelijk geld uit je zakken te kloppen. Ik ben content dat het mij maar 16 EUR gekost heeft om erachter te komen.

Ik koop nu gewoon alles online.
                            Last edited by sibet; 2 januari 2009, 19:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                              lukt niet altijd qua prijs hoor;.. kreeg der genen euro af voor de aankoop een lens van 7000 euro
                              Dan had ik toch vriendelijk gezegd salu en de kost en recht naar konijnenberg gereden
                              Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
                                Dan had ik toch vriendelijk gezegd salu en de kost en recht naar konijnenberg gereden
                                ondertussen de lens aangekocht in de UK...scheelt me 3000 euro in prijs ....
                                www.loft6.be

Comment

Working...
                                X