Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
battle of the bulge 13 en 14 december - Vaux sur Sure
Re: battle of the bulge 13 en 14 december - Vaux sur Sure
allereerst bedankt voor de fotopassen,jaja er is inderdaad sneeuw ter plekke,zeer mooi decor en zeer mooie show,bedankt daarvoor,
ook bedankt aan devid voor de mooie dag,tot volgende keer misschien
Ja, was inderdaad een prachtige dag. Twas er wel verd***** koud maar dit droeg zeker bij tot de sfeer.
Jammer dat ik niet op voorhand wist of ik kon komen, anders had ik ook een pasje gevraagd maar ook zonder pasje was het de moeite waard.
Dus volgend jaar alle BD'ers daarheen
Verdikke, gemist!
Je kan je afvragen wat die mannen daar meegemaakt hebben he, jullie hebben het goed ingeduffeld al goed koud daar, die mannen waren niet voorbereid op zo'n weer, waren er niet op gekleed, en het was toen nog veel grimmiger weer....
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
was idd koud,-4 gaden in de vroege voormiddag!
en niet alleen ik had er last van,ook m'n batterijen!
voor de rest een geweldig geslaagde dag,met dank aan stefan voor de fotopas en de uitleg!
heb er ook een paar bd'ers leren kennen,groeten aan hen ook en tot de volgende meet en shoot!
graag gedaan mannen en ik hoop jullie volgend jaar terug te zien .
i heb gezien dat devid een topic is begonnen in shooting days , mischien kunnen jullie daar jullie foto's posten .
en nog eens bedankt om daar zo talrijk aanwezig te zijn .
Bedankt Stefan (Germanvehicle) voor deze mooie dag. Volgend jaar zullen wij weer zeker van de partij zijn, en hopelijk met parachutisten volgend jaar. Ook de paar nieuwe bdjers die ik gesproken heb, het was een prettig kenismaking.
De stukken vlogen er af, BOEM
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
thx Stefan voor de prettige ontvangst en de privileges voor het nemen van foto's.
Een unieke belevenis waar we aan zullen terugdenken en zullen uitkijken naar het volgende
evenement.
Het was een prachtige lokatie en de sneeuw zorgde voor de prachtige plaatjes.
Voor sommigen was het bitterkoud en onze moderne toestelletjes (batterijen) hadden er blijkbaar ook wat last van.
Nu nog de tijd vinden voor het omzetten van de foto's.
Comment