Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ben te herkennen aan men Nikon D300 met de 70-200 2.8 VR rond men nek, zwarte muts en lowepro handschoentjes. Want ik verwacht wel dat het koud gaat zijn
Ik ben te herkennen aan men Nikon D300 met de 70-200 2.8 VR rond men nek, zwarte muts en lowepro handschoentjes. Want ik verwacht wel dat het koud gaat zijn
Ik ipv de 70-200 de 80-200 en mischien de 85mm 1.8
Re: 6 & 7 december Pampa Sleddog Race Helchteren
Ik ben er ook terug dit jaar, vorig verzorgde ik de ontvangst van de fotografen, dit jaar loop ik zelf ook de wedstrijd mee in de D1-klasse (kart met 2 huskies).
De caravan staat al klaar just mijn eten er nog in zwieren nu vrijdag en we kunnen vertrekken.
Net als vorig jaar te herkennen aan de opvallende looks van een knalrode jas en lange blonde krullende lokken.
Hoop dat jullie net als vorig jaar leuke foto's maken, zat er zelfs als hulpje tijdens het inspannen van een team malamutes tussen de plaatjes.
als iedereen eitjes naar de zusters clarissen gaat brengen hebben we zeker goed weer.
We zijn weer bijzonder gecharmeerd door de massale belangstelling Gelukkig is het terrein groot genoeg, want ik denk dat we records gaan breken, zowel qua aantal deelnemers als aantal fotografen
Vooreerst: Tim, bedankt voor je inspanningen. Nu moeten we alleen nog mooie foto's maken
Ik zal er zaterdag rondlopen, herkenbaar tsja aan niks eigenlijk als er zoveel fotografen aanwezig zullen zijn. Enfin, roep af en toe 'BD' en zie wie er reageert.... Nee, ik zal waarschijnlijk zwarte rugzak dragen met flesje water.
Comment