Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat ik naar een fotografie beurs ga. Heeft iemand ervaring met zoon jaarbeurs als deze? Kan je daar ook foto apparatuur met korting kopen bijv objectieven?
Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat ik naar een fotografie beurs ga. Heeft iemand ervaring met zoon jaarbeurs als deze? Kan je daar ook foto apparatuur met korting kopen bijv objectieven?
Ik ben er vorig jaar geweest, het viel me tegen.
De stands zijn te klein en zo druk dat je nauwelijks informatie opdoet.
Er komt veel volk op af om met hun grote witte 400 mm toeters te showen.
Er is een podium met enkele vrouwelijke modellen in lingerie waar dan een paar honderd mannetje met hun 400 mm teletoeters zich staan te verdringen om allen dezelfde foto's te maken. Na de beurs zie je een vloedgolf van deze plaatjes op de website van Zoom.nl.
Te gênant voor woorden.
Ik ben vorig jaar ook geweest, en het was zeker niet de moeite toen.
Maar nu ik in juni naar Brazilië ben geweest met 3 medewerkers van Zoom, heb ik hen daar eens over aangesproken, en ze vertelden dat het inderdaad wat was tegengevallen (omdat het de eerste keer was) en dat ze het dit jaar beter gingen aanpakken.
O.a. workshops in aparte ruimtes waar ook iedereen kan proberen (vorig jaar was het gewoon een podium in een hoek van de zaal met sprekers)
Comment