Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4&5 oktober - Jaarlijks fotosalon van foto- en diaclub Scherp-Zicht - Scherpenheuvel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 4&5 oktober - Jaarlijks fotosalon van foto- en diaclub Scherp-Zicht - Scherpenheu

    Ik zal zondag ook eens een kijkje komen nemen ! Staat al een paar weken in mijn agenda !

    Erwin
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

    Comment


    • #17
      Re: 4&5 oktober - Jaarlijks fotosalon van foto- en diaclub Scherp-Zicht - Scherpenheu

      Proficiat aan de deelnemers van deze tentoonstelling.
      Zeer mooie werken, en daar de 3 besten uit nomineren is echt een moeilijke opgave.

      Comment


      • #18
        Re: 4&5 oktober - Jaarlijks fotosalon van foto- en diaclub Scherp-Zicht - Scherpenheu

        Mooi fotosalon met mooie werken, Proficiat.
        Ook interessant de uitleg over foto's analoog ontwikkelen.
        Er waren ook twee studio's waar ge modellen kon fotograferen.
        Mogen deze fotos op BD gepost worden?
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #19
          Re: 4&5 oktober - Jaarlijks fotosalon van foto- en diaclub Scherp-Zicht - Scherpenheu

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Proficiat aan de deelnemers van deze tentoonstelling.
          Zeer mooie werken, en daar de 3 besten uit nomineren is echt een moeilijke opgave.

          idd dat was heel moeilijk. Jacky laat je ons weten wie er gewonen heeft . Al hebben wij een heel goed idee wie er bij de eerste zal zijn
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #20
            Re: 4&5 oktober - Jaarlijks fotosalon van foto- en diaclub Scherp-Zicht - Scherpenheu

            Een hartelijk 'dank je wel' aan al de BD 'ers die een bezoek brachten aan ons fotosalon. Het was fijn jullie ( terug) te ontmoeten en vooral de gezellige en jolige babbels zullen me bijblijven.

            @ Lut en Vicky :
            De eerstvolgende clubvergadering nl op 13 oktober gaan we 'stemmen tellen', je hoort 'het' dan wel !

            @ Rosse:
            'k Heb je vraag aan het clubbestuur voorgelegd, zodra ik antwoord heb laat ik iets weten
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #21
              Re: 4&5 oktober - Jaarlijks fotosalon van foto- en diaclub Scherp-Zicht - Scherpenheu

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              Proficiat aan de deelnemers van deze tentoonstelling.
              Zeer mooie werken, en daar de 3 besten uit nomineren is echt een moeilijke opgave.
              Ook van mij een dikke proficiat !
              Jammer dat ik zo laat was (half 6 - moest nog werken zondag) en dat ik daardoor de kans heb gemist om een aantal mensen te leren kennen. Een volgende keer misschien.

              Maar er hingen daar inderdaad knappe dingen, als ze hadden gezegd om er 10 te kiezen, dan had ik het al makkelijker gehad... Ben ook benieuwd naar de winnaars. Ik duim alvast.
              Groetjes
              Marleen
              It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
              http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

              Comment

              Working...
              X