Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23/24 augustus Fly-In Malle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 23/24 augustus Fly-In Malle

    Tijdens het weekend van 23 en 24 augustus is er weer de jaarlijkse Fly-In op het vliegveld te Malle.

    Meer info kan je hier vinden:
    Vliegveld Malle (EBZR) werd in de jaren 50 van de vorige eeuw aangelegd als reserve vliegveld van de NATO. De totale oppervlakte van meer dan 200 ha valt volledig binnen het grondgebied van Malle. In 1973 werd de APCK (Aero Para Club der Kempen) hier opgericht en heeft steeds het vliegveld als zijn thuisbasis gehad.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

    Ga jij d'r zijn? Misschien eindelijk eens een gelegenheid om de BD'ers uit dit deel van de kempen in levenden lijve te ontmoeten...

    Comment


    • #3
      Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

      ik ga trachten om eens langs te komen, met het gezin...
      in de jaren 90 heb ik hier veel vertoefd, ik was er lid van Skydive Malle.
      héél wat weekendjes gesleten ; zowel buiten as binnen in 't cafetaria ...
      Nikon D80 + MBD80 + met twee zoomlenzen
      http://www.flickr.com/photos/bellybouncer/

      Comment


      • #4
        Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

        Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
        Ga jij d'r zijn? Misschien eindelijk eens een gelegenheid om de BD'ers uit dit deel van de kempen in levenden lijve te ontmoeten...
        lijkt me inderdaad leuk, ik kom uit Zoersel, dat is dus vlakbij...
        als er iets wordt afgesproken, dan kom ik zeker!
        Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
        http://gallery.atsharp.com

        Comment


        • #5
          Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

          Ik ben er zaterdag en zondag, maar zal voor mij niet gemakkelijk zijn om iets af te spreken.
          Net zoals vorig jaar sta ik vooral in de buurt van de start/landingsbaan, waar er maar één fotograaf mag komen...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

            Wat kunnen we verwachten qua bezoekende toestellen? Ik las iets op de website over WWII airplanes... Ik wil dringend nog eens een Spit of P-51 in actie zien, maar dat zit er niet in zeker?
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

            Comment


            • #7
              Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

              En ik woon nu in oostmalle dus das ook ni ver weg kan gerust even langskomen en wat collega's te ontmoeten
              greetzzzz canon 400D dude

              Comment


              • #8
                Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                Wat kunnen we verwachten qua bezoekende toestellen? Ik las iets op de website over WWII airplanes... Ik wil dringend nog eens een Spit of P-51 in actie zien, maar dat zit er niet in zeker?
                Kijk eens naar de "Visitors List":


                Er staan nog een aantal andere leuke toestellen bij.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                  Woehoe... mooie selectie... net nu ik misschien het hele weekend op concertshoot ga... verdikke toch!
                  Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                  Comment


                  • #10
                    Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                    Op dit ogenblik regent het hier (in vogelvlucht zo'n 8km van het vliegveld), en is het zo donker dat je alleen op iso 3200 foto's kan maken.

                    Hopelijk wordt het snel wat beter.


                    Heel de week beloven de weermannen (en vrouwen) dat we in het weekend beter weer krijgen, volgens mij is het de meeste dagen van de week beter geweest dan wat er nu boven de kempen hangt.

                    Zodra het een beetje opklaart vertrek ik naar Malle, eerder is er toch niets te beleven...

                    Update (10u16):
                    Ik heb net gebeld naar iemand die daar op het vliegveld zit, de Mustang werd verwacht rond 11 uur, maar met zo'n weer zal die zeker niet vertrekken in Deurne.
                    Ondertussen is het hier nog wat harder aan het regenen.
                    Last edited by Black B@ndit; 23 augustus 2008, 09:16.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                      Concertshoot in het water gevallen, dus als het morgen wat doenbaar is qua weer, zak ik zeker af naar Malle. Als al die modelletjes die op de site staan ook aanwezig zijn, wordt dat toch een héél leuk event!
                      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                      Comment


                      • #12
                        Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                        en ondertussen schijnt de zon!
                        ga de kids en het gerief inladen en op naar ginder!

                        Comment


                        • #13
                          Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                          Ik ben ook net na de middag vertrokken, hier regende het al niet meer, maar op het vliegveld nog wel...

                          Maar net na de regen kwamen dan toch de eerste vliegtuigen binnen.
                          Omdat het de hele tijd afwisselde tussen bewolkt en zonnig was het niet gemakkelijk om de belichting juist te krijgen, ik hoop dat ik toch een paar bruikbare foto's heb.

                          Dat ik zo laat pas terug thuis ben is omdat ik heb gewacht tot de Mustang vertrok. (Om 20 uur vertrok die, en toen kwam er net een wolk voor de zon en moest ik zelfs op iso 640 werken).

                          Ik zal eens kijken of er een paar "showcase" foto's tussenzitten, maar erg veel zullen er dat niet zijn.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                            Ik heb je nog bezig gezien aan de Mustang - maar je was alweer richting landingsbaan voor ik goedemidag kom zeggen

                            De mustang was toch wel uiterst indrukwekkend - pure kracht straalt-ie uit... En zeker in scheervlucht over de landingsbaan. Heb je daar geen beelden van?

                            Comment


                            • #15
                              Re: 23/24 augustus Fly-In Malle

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
                              ... Heb je daar geen beelden van?
                              Kijk maar eens op de Transport verdieping.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X