Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 juli + 4/11/18 augustus Vuurwerk Oostende

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 28 juli + 4/11/18 augustus Vuurwerk Oostende

Ook dit jaar pakt Toerisme Oostende vzw uit met de Vurige Maandagen die gegarandeerd voor een spetterend vuurwerk zorgen.

In juli start het vuurwerk om 23.00 uur, in augustus om 22.30 uur. Het vuurwerk wordt steeds afgeschoten op het Groot Strand naast het Kursaal.

Volgende data: 28 juli, 4, 11, 18 augustus
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Re: 28 juli + 4/11/18 augustus Vuurwerk Oostende

Thx om het te laten weten, staat reeds geboekt in m'n agenda. Was het reeds vergeten dat het nog bestond. Kan ik eerst eens lekker gaan kiten en in de avond een test doen om foto's te shooten van vuurwerk .

Trouwens, waar zou je je het best kunnen opstellen in oostende om dat vuurwerk te shooten?

M.v.g.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
      Thx om het te laten weten, staat reeds geboekt in m'n agenda. Was het reeds vergeten dat het nog bestond. Kan ik eerst eens lekker gaan kiten en in de avond een test doen om foto's te shooten van vuurwerk .

Trouwens, waar zou je je het best kunnen opstellen in oostende om dat vuurwerk te shooten?

M.v.g.
      Geen idee
      Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

Na op 21 juli te Middelkerke tevergeefs op het afgelaste vuurwerk te wachten ben ik er niet geraakt. Maar ben van plan om morgen langs te komen en nog eens wat te experimenteren met vuurwerkfoto's.

Een goeie plaats om mijn statiefje neer te poten zou nog welkom zijn ...
        Ken's Website

Comment

Momenteel komt er vanuit Nieuwpoort serieus wat donkers af in combinatie met achtergrondgeluid.

Nog eventjes afwachten, maar ik vrees dat het vanavond niets zal worden...
          Ken's Website

Comment

Ik ga er wellicht ook heen

Met vriendelijke groeten
            Joeri

Comment

Working...
            X