Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SAR katwijk (1 en 2 aug)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SAR katwijk (1 en 2 aug)

    Iedere eerste zaterdag van augustus organiseert de Katwijkse Reddings Brigade (K.R.B.) haar jaarlijkse reddingsdemonstratie (SAR Katwijk). De KRB verzorgt in samenwerking met onder andere de Koninklijke Marine, Koninklijke Luchtmacht, Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij, Korps Landelijke Politiediensten, brandweer Katwijk, Regionale Ambulancedienst Hollands-Midden een dagvullend programma verzorgen voor zowel jong als oud.

    Vorig jaar was ik fotograaf voor hun website en het was de moeite waard om foto's te maken daar:



    Dus ik raad het iedereen aan om te gaan kijken.
    Groeten, Joost

    joostfotos.air-bus.nl/

  • #2
    Re: SAR katwijk (1 en 2 aug)

    bedankt voor de tip.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: SAR katwijk (1 en 2 aug)

      Dat ziet er heel mooi uit.
      Heb je nog meer info aangaande parkeermogelijkheden, entreeprijs, tips voor het "beste" plaatske enz
      Greetzzzzzzzzzzzz......
      Wonnie
      www.spectare.be

      Comment


      • #4
        Re: SAR katwijk (1 en 2 aug)

        Maar natuurlijk, je kan gewoon ergens parkeren langs de boulevard of bij Parkeerplaats Noordduinen, op de hoek bij de KNRM-loods (het evenement vindt trouwens plaats op de Zuid-Boulevard). Verder is het gewoon een gratis evenement en voor de beste plaatsen moet je gewoon even kijken, het is waar je het meest in geïnteresseerd ben (boten of de heli's). Om foto's te maken zoals de onderstaande kan je het best helemaal vooraan op het strand gaan staan.


        Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.
        Groeten, Joost

        joostfotos.air-bus.nl/

        Comment

        Working...
        X