Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
19+26/3 en 2+16/4: Minicursus Fotografie - Renovat - gratis / Sint-Truiden (B)
Collapse
X
-
19+26/3 en 2+16/4: Minicursus Fotografie - Renovat - gratis / Sint-Truiden (B)
Last edited by BPVST; 5 februari 2008, 21:13.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe BlogLabels: Geen
-
-
Re: 19+26/3 en 2+16/4: Minicursus Fotografie - Renovat - gratis / Sint-Truiden (B)
Beste mede Truienaar ,
Reserveer maar een plaatsje voor mij aub .
Groeten ,
RohnnyGroeten , VDSDigit@l
-
Re: 19+26/3 en 2+16/4: Minicursus Fotografie - Renovat - gratis / Sint-Truiden (B)
Dit vind ik een fijn intiatief waar ik graag wil bij zijn ondanks de niet geringe verplaatsing.
Deze dagen staan genoteerd.
Mvg,
DirkCanon EOS 5D Mark IV | EF 17-40 f/4 L | EF 24-70 f/12.8 L | EF 24-105 f/4 L | EF 70-200 f/4 L IS | EF 50 f/1.4 | EF 85 f/1.8 | EF 15 f/2.5 | 2 x Speedlite 580EX II | Speedlite 430EX II
Comment
-
Nu woensdag is het zover.
Tot dan.
BennyGroeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
Had ik hem al niet gevolgd, ik zou er zeker bij geweest zijn
Een aanrader dus voor alle beginners uit de omgeving; en dat alles gratis; zeg nu zelf,waar vind je dat nog!Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
-
-
Wanneer is er eens zo'n initiatief voor de West-Vlaamse medefotograaf?? .
Zoals eerder vermeld hier ergens ten velde, de beste en leukste initiatieven komen van de oostelijke kant van vlaanderen.
Voor de rest alles
Groetjes,
Felpro.
@ forumleiding: sorry voor de off topic, maar ik kon het niet laten.Nikon stuff and more ...
https://www.instagram.com/lm_pictures_77/
Comment
-
Ik moet helaas afzeggen voor vanavond wegens ziekte , maar toch een gezellige en leerrijke ervaring toegewenst aan iedereen die vanavond wel zal zijn .
Ik zal de volgende week er wel bijzijn , als het griepvirus dit zieke lichaam heeft verlaten .
Groeten ,
RohnnyGroeten , VDSDigit@l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michvg Bekijk berichtis dit de hele cursus op 1 avond
of op de 4 avonden:confused
Dus je kan gerust nog inpikken bij deel 2Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
Comment