Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7-9 december - Pampa Sleddog Race - Helchteren (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 7-9 december - Pampa Sleddog Race - Helchteren (B)

Als het weer het toelaat zal ik er ook zijn.

Groetjes.
    lucv.be - instagram - facebook

Comment

Ben ook aanwezig de twee dagen (ben checkpoint ergens onder wegen de trail) dus dubbele taak foto's maken en zien dat ik iedereen zie paseren die moet paseren.
      BD0789BE

Comment

Hier ook, ik zal er ook bijzijn ....

Comment

vandaag of morgen stuur ik alle aangemelde fotografen een mailtje met meer info. Belgium Digital lid Jesse ("Cozze") zal zich trouwens ontfermen over alle opdagende amateurfotografen! Meer info in de mail!

Tim

ps we zitten al aan 120 deelnemers - zo goed als zeker de grootste sledehondenkarrenwedstrijd van europa tegenwoordig ...

Comment

Zie ik ook wel zitten. weet nog niet zaterdag of zondag. Ken de plannen van mijn madam nog niet.

Groet en tot dan.
            Alain

Comment

Ik ga mijn planning nakijken en misschien kom ik zondag wel tot daar.
              Kunnen wij ons nog aanmelden of zijn we al te laat ?
              It's not the size that matters, it's how you use it.
              Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

Comment

Ik ben eveneens benieuwd om dit evenement eens te mogen aanschouwen. Wanneer is de beste dag om de honden aan het werk te zien? Zaterdag of zondag? Is er ergens een activiteitenprogramma? Moeten toeschouwers entree betalen om te komen kijken of hoe gaat het in zijn werk?
                Mvg,
                Dieter

Comment

stuur best nog een mailtje via de website.

moest alles al gedrukt zijn van kaartjes enzo denk ik niet dat het een groot probleem is om alsnog je toestemming te geven. Echter ben ik niet de organisatie dus neem mijn woord niet voor zekerheid aan best Tim even mail.

tim APENKRUL sleepingforest PUNT be

alle honden moeten twee manches lopen zaterdag de eerste en zondag de tweede.
                  maakt op zich niet zoveel uit dus. er wordt zaterdag gelopen van 10 tot 16 en zondag beginnen ze dacht ik rond 9u met de eerste teams.
                  Zaterdag is het eerst nog briefing voor de deelnemers.

de eerste 20 teams zijn de tourteams beetje van alles die lopen een trail tussen de 17-24 km, de lopers/steppers en kleinere teams beginnen.

hoe dan ook voor iedereen die misschien last minut nog komt kijken paar belangrijke aandachtspunten:

SPELREGELS VOOR DE FOTOGRAFEN

- alle amateurfotografen die hebben aangemeld, krijgen een kaart van het parcours
                  - de wedstrijd wordt gelopen van 10 tot 16u. Eerst starten de grote tourteams, en dan gaat het van klein naar groot. De grootste teams starten na de middag.
                  - alleen jullie mogen het parcours op, buiten de organisatie uiteraard. Dit mag enkel gebeuren te voet.
                  - Huisdieren zijn verboden. Als er wandelaars het parcours op zouden gaan met een hond, mogen jullie daar gerust een opmerking over maken, met onze steun!
                  - Alhoewel we weten dat jullie niet echt happig zijn op het onmiddellijk afgeven van foto's, hopen we dat enkelen onder jullie bereid zullen zijn enkele foto's meteen te geven - we plaatsen er graag een copyright op - om ze zaterdagavond in de tent te projecteren tijdens het diner van 150 personen. We beloven deze foto's verder niet te gebruiken! Gelieve ze bij Jesse in de tent te geven.
                  - we vragen vriendelijk om alle voor u geslaagde foto's, zo snel als mogelijk per e-mail (tim APENKRUL sleepingforest PUNT be) door te sturen, hetzij downloadbaar te maken, hetzij op een CD per post op te sturen (Tommestraat 152, 3040 Ottenburg). We plaatsen de foto's vervolgens online op www.pampasleddograce.com. Resolutie 800x600 of gelijkwaardig is voldoende. Uiteraard behoudt u alle auteursrechten!

Dus kom gewoon tot bij mij groot blond halflang krullend haar (wrs wel rood petje van snowdog op) ben te vinden in de grote tent.

zelfde jas zelfde inhoud alleen langer haar ondertussen :

BD0789BE

Comment

Hallo ,
                    ik ben een sport fotograaf ( amateurke) en ik woon ook in Ottenburg.
                    Is er nog plaats voor mij zaterdag of zondag ?

Thanks
                    Oorspronkelijk geplaatst door Cozze Bekijk bericht
                    stuur best nog een mailtje via de website.

moest alles al gedrukt zijn van kaartjes enzo denk ik niet dat het een groot probleem is om alsnog je toestemming te geven. Echter ben ik niet de organisatie dus neem mijn woord niet voor zekerheid aan best Tim even mail.

tim APENKRUL sleepingforest PUNT be

alle honden moeten twee manches lopen zaterdag de eerste en zondag de tweede.
                    maakt op zich niet zoveel uit dus. er wordt zaterdag gelopen van 10 tot 16 en zondag beginnen ze dacht ik rond 9u met de eerste teams.
                    Zaterdag is het eerst nog briefing voor de deelnemers.

de eerste 20 teams zijn de tourteams beetje van alles die lopen een trail tussen de 17-24 km, de lopers/steppers en kleinere teams beginnen.

hoe dan ook voor iedereen die misschien last minut nog komt kijken paar belangrijke aandachtspunten:

SPELREGELS VOOR DE FOTOGRAFEN

- alle amateurfotografen die hebben aangemeld, krijgen een kaart van het parcours
                    - de wedstrijd wordt gelopen van 10 tot 16u. Eerst starten de grote tourteams, en dan gaat het van klein naar groot. De grootste teams starten na de middag.
                    - alleen jullie mogen het parcours op, buiten de organisatie uiteraard. Dit mag enkel gebeuren te voet.
                    - Huisdieren zijn verboden. Als er wandelaars het parcours op zouden gaan met een hond, mogen jullie daar gerust een opmerking over maken, met onze steun!
                    - Alhoewel we weten dat jullie niet echt happig zijn op het onmiddellijk afgeven van foto's, hopen we dat enkelen onder jullie bereid zullen zijn enkele foto's meteen te geven - we plaatsen er graag een copyright op - om ze zaterdagavond in de tent te projecteren tijdens het diner van 150 personen. We beloven deze foto's verder niet te gebruiken! Gelieve ze bij Jesse in de tent te geven.
                    - we vragen vriendelijk om alle voor u geslaagde foto's, zo snel als mogelijk per e-mail (tim APENKRUL sleepingforest PUNT be) door te sturen, hetzij downloadbaar te maken, hetzij op een CD per post op te sturen (Tommestraat 152, 3040 Ottenburg). We plaatsen de foto's vervolgens online op www.pampasleddograce.com. Resolutie 800x600 of gelijkwaardig is voldoende. Uiteraard behoudt u alle auteursrechten!

Dus kom gewoon tot bij mij groot blond halflang krullend haar (wrs wel rood petje van snowdog op) ben te vinden in de grote tent.

zelfde jas zelfde inhoud alleen langer haar ondertussen :

http://i23.photobucket.com/albums/b3...e/DSC_0445.jpg

Comment

Voor mij lukt het morgen niet, misschien zondag....
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                        Patrick,

Vandaag serieus wat kou geleden...
                        Maar het is zeker de moeite...
                        Nogal donker weer in de namiddag.
                        We waren er: JePe, Tom, Pixelpainter en zijn zoon, Tamara, Paepke, Rikketik en ikzelf.
                        + nog een serie anderen die ik niet ken...
                        Succes morgen!

mvg,

Roland
                        Last edited by Roland Cuypers; 8 december 2007, 19:11.

Comment

Aan de organisatoren Sleddog Race,

Van harte bedankt dat we (fotografen) vrij op de piste mochten rondlopen om te fotograferen...
                          Ook bedankt voor de gratis inkom en de gratis comsumpsie!

Een CD zal ik jullie binnenkort bezorgen met mijn beste shots.

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                            Aan de organisatoren Sleddog Race,

Van harte bedankt dat we (fotografen) vrij op de piste mochten rondlopen om te fotograferen...
                            Ook bedankt voor de gratis inkom en de gratis comsumpsie!

Een CD zal ik jullie binnenkort bezorgen met mijn beste shots.

mvg,

Roland
                            Van mij hetzelfde Tof dat ik eens kon kennis maken met Roland
                            En ik stuur jullie ook zeker een cd-tje op met de beste shots
                            Bedankt hoor
                            Hopelijk valt het weer een beetje mee morgen

Comment

Yep, weeral een toffe dag doorgebracht, voor herhaling vatbaar
                              Ik zal een ceedeeke klaar maken
                              BD0497BE : Nikon body + glas
                              www.RudyVerrijt.info

Comment

Citaat:
                                Oorspronkelijk geplaatst door paly

Patrick,

Vandaag serieus wat kou geleden...
                                Maar het is zeker de moeite...
                                Nogal donker weer in de namiddag.
                                We waren er: JePe, Tom, Pixelpainter en zijn zoon, Tamara, Paepke, Rikketik en ikzelf.
                                + nog een serie anderen die ik niet ken...
                                Succes morgen!

mvg,

Roland
                                Roland,
                                Krijg er als spijt van dat ik er niet was, had ik jullie nog eens gezien
                                Een aantal fotoclubleden is vadaag wel geweest, waarschijnlijk horen zij bij de serie die je niet kent.
                                Heb zelf ook kou gehad...maar niet op de sleehondenwedstrijd.

Gr.
                                Patrick
                                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Working...
                                X