Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 aug 2007 - Vlamrock - As (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 25 aug 2007 - Vlamrock - As (B)

Gaan er nog BD'ers naar dit festival?
    Ik en Dimidub zullen frontstage ergens bezig zijn.

Cya there,

Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Re: 25 aug 2007 Vlamrock te As

Ik zal er ook zijn, wij doen er licht en geluid op de podia.
    Heb camera ook bij, maar zal maar in mindere mate kunnen shooten vermits ik achter de licht knoppen sta
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Zie maar dat we goed licht hebben dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom Bekijk bericht
        Ik zal er ook zijn, wij doen er licht en geluid op de podia.
        Heb camera ook bij, maar zal maar in mindere mate kunnen shooten vermits ik achter de licht knoppen sta
        Dimidub zal er zijn voor Festivalnoise. Mag ik vragen zo weinig mogelijk rood licht te gebruiken en goed frontaal te belichten?
        www.festivalnoise.be
        http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
          Dimidub zal er zijn voor Festivalnoise. Mag ik vragen zo weinig mogelijk rood licht te gebruiken en goed frontaal te belichten?
          Khad Dimi al gecontacteerd.
          Het zal wel weer donker worden met al die black metal LOL

Comment

Ik ga vanavond de licht opstelling uitwerken, Rood licht zal ik uit de filters weglaten, al is dat een zeer gegeerde kleur voor dit soort werk.

Frontaal belicht gaat echter in die zaal niet, omdat we niet in de zaal kunnen takelen.

Donker, tja dat is zo een sfeer die daar mee hand in hand gaat, meestal op "bevel" van de groep of manager.

Nu als je op een moment een verzoek hebt, kom maar af
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom Bekijk bericht
              Ik ga vanavond de licht opstelling uitwerken, Rood licht zal ik uit de filters weglaten, al is dat een zeer gegeerde kleur voor dit soort werk.
              Ik heb dinsdag nog foto's gemaakt op een concert met alleen rood en geel licht (aan elke kant 4 spots met rode en gele filters), het zijn allemaal oranje foto's geworden.

Gisteren heb ik zelfs de flits moeten gebruiken, als er alleen kaarslicht is (+ wat licht achter de toog), dan lukt het echt niet meer (ik heb nog wat foto's gemaakt op f2,8 en iso 3200, maar dat lukte uiteindelijk ook niet meer...).

Het is wel gemakkelijk als de persoon die voor het licht zorgt, dat die ook de fotografen helpt.

Op de grotere optredens/festivals is het meestal wel een heel stuk gemakkelijker om mooie foto's te maken, maar daar kom ik nooit.
              Ik maak het voor mijzelf dus moeilijk.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                mijne baas zorgt nogal een keer voor mij he

vriendelijke groeten, dimdiub
                ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                http://www.flickr.com/photos/dimidub/

Comment

Ah dat is diene die zei dat er geen plaats meer was voor mij bij festivalnoise

Comment

Ik denk dat we front en tegen licht verwarren.

Enkel tegenlicht zal gekleurd zijn, het front zal enkel een correctie filter krijgen, maar zeker geen kleur
                    Last edited by LJ Tom; 19 augustus 2007, 09:17.

Comment

Working...
                    X