Ik zal er ook zijn, wij doen er licht en geluid op de podia.
Heb camera ook bij, maar zal maar in mindere mate kunnen shooten vermits ik achter de licht knoppen sta
Ik zal er ook zijn, wij doen er licht en geluid op de podia.
Heb camera ook bij, maar zal maar in mindere mate kunnen shooten vermits ik achter de licht knoppen sta
Dimidub zal er zijn voor Festivalnoise. Mag ik vragen zo weinig mogelijk rood licht te gebruiken en goed frontaal te belichten?
Ik ga vanavond de licht opstelling uitwerken, Rood licht zal ik uit de filters weglaten, al is dat een zeer gegeerde kleur voor dit soort werk.
Ik heb dinsdag nog foto's gemaakt op een concert met alleen rood en geel licht (aan elke kant 4 spots met rode en gele filters), het zijn allemaal oranje foto's geworden.
Gisteren heb ik zelfs de flits moeten gebruiken, als er alleen kaarslicht is (+ wat licht achter de toog), dan lukt het echt niet meer (ik heb nog wat foto's gemaakt op f2,8 en iso 3200, maar dat lukte uiteindelijk ook niet meer...).
Het is wel gemakkelijk als de persoon die voor het licht zorgt, dat die ook de fotografen helpt.
Op de grotere optredens/festivals is het meestal wel een heel stuk gemakkelijker om mooie foto's te maken, maar daar kom ik nooit.
Ik maak het voor mijzelf dus moeilijk.
Comment