Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
25-26 augustus -champcar -Zolder (B)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: champcar@zolder
Ik zal er ook bij zijn maar ga het ontzettend druk hebben.
Doordat het persbureau waar ik mee samenwerk de persberichten van de Champ Car doet in het NL en FR zullen ze wel genoeg foto's nodig hebben. Deze zullen ook gebruikt worden voor het programmaboekje voor de Champ Cars te Assen.
Iemand van jullie een perskaart?
Mvg...Nikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk berichtIk zal er ook bij zijn maar ga het ontzettend druk hebben.
Doordat het persbureau waar ik mee samenwerk de persberichten van de Champ Car doet in het NL en FR zullen ze wel genoeg foto's nodig hebben. Deze zullen ook gebruikt worden voor het programmaboekje voor de Champ Cars te Assen.
Iemand van jullie een perskaart?
Mvg...
IK, aanvraag is ok .volk nodigCanon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk berichtIK, aanvraag is ok .volk nodig
Mvg...Nikon member..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk berichtIemand van jullie een perskaart?
Mvg...
Comment
-
Re: 25-26 augustus -champcar -Zolder (B)
Ik vertrek deze avond vanuit Brugge richting Beringen. Ergens langs de Koolmijnstraat ofzo Hotelleke Edelweiss slaap ik
. See you @ the track
. Als ge enen tegen komt langs de kanten van het circuit met nen 1D en 100-400 erop met op de lens nen sticker van Tignes moet ge nie ver zoeken
. In de pits zal dat voornamelijk den 300D met een cosina 19-35(grijs) zijn
Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk berichtHoeveel kost dit evenement? Op Sherpa.be staat er leukweg "er zijn nog tickets aan de kassa te koop". Als ik nu nog zou weten voor hoeveel die te koop zijn dan weet ik of ik al dan niet ga afzakken tot aan Zolder.)
Of er weekendtickets zijn of de prijs hetzelfde is voor zaterdag en zondag staat er niet bij. (via www.circuitzolder.be)
GrtzPentax K100D + kitlens /Tamron 28-200/Pentax SMC 50mm/Vivitar 135mm/Tokina 24mm/Pentax F 28-80/Sigma 28mm 1.8/Tamrac Velocity 8/Crumpler Pretty Boy 4000/Lowpro CompuDayPack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ewi-j Bekijk berichtNa wat gesurf vindt ik het volgende: €25/dag en via Dexia-ticketshop €17,50.(enkel dexia-klanten)
Of er weekendtickets zijn of de prijs hetzelfde is voor zaterdag en zondag staat er niet bij. (via www.circuitzolder.be)
Grtz
Mvg...Nikon member..
Comment
Comment