Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28/29 Juli - 24h Spa Francorchamps -Francorchamps (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 28/29 Juli - 24h Spa Francorchamps -Francorchamps (B)

Volgend weekend dus (kreeg zonet enkele vrijkaarten aangeboden )

Echter heb ik dit al decennia niet meer live gezien. Ooit wel eens naar Zolder geweest , maar nooit geen "24h event".

Iemand die me wat tips kan geven of dit de moeite is om met de kids naartoe te gaan? Al is het maar voor een daguitstap ipv de volledige 24h?

Alvast bedankt.
    Carlo

Re: 28/29 Juli - 24h Spa Francorchamps

Oorspronkelijk geplaatst door Carlos63 Bekijk bericht

Echter heb ik dit al decennia niet meer live gezien. Ooit wel eens naar Zolder geweest , maar nooit geen "24h event".

Iemand die me wat tips kan geven of dit de moeite is om met de kids naartoe te gaan? Al is het maar voor een daguitstap ipv de volledige 24h?

Alvast bedankt.
    Carlo
    En of dit de moeite is! Ik zou alleszins niet twijfelen om er naartoe te gaan indien ik over vrijkaarten zou beschikken.

Met kids erbij zou ik echter geen volledig weekend gaan omdat het nogal uitputtend is; meestal breng je de nacht door in een tentje (of toch een deel ervan ) wat niet echt comfortabel is maar ik weet uiteraard niet wat jou kids al dan niet gewend zijn.

In ieder geval zou ik zeker voor een daguitstap opteren, altijd mooi meegenomen zeker nu met het nog maar pas vernieuwde circuit.

ps neem voldoende eten en drinken mee, prijzen durven al eens duur uitvallen daar.

cheeRS
    Last edited by kirsten_dl; 27 juli 2007, 20:32.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Zeker doen! Ik vertrek vanmiddag reeds voor de night qualifying en blijf tot zondag! Als het tickets zijn waarmee je toegang hebt tot de paddock, dan zou ik zaterdag gaan, dan kan je 's middags eens in de pits rondwandelen en leukje beeldjes schieten... Gedurende de hele dag heb je ook verschillende races.

Zeker geen oorbescherming vergeten!

Groetjes en succes,

Bert
      Nikon D70+D70s, Sigma 70-200 2.8, Tokina 12-24 f4, Nikon 50mm 1.8, SB-600, Manfrotto 055CLB en 681B, Sony GPS-module
      Webmaster en huisfotograaf Daring Club Leuven Atletiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlos63 Bekijk bericht

Alvast bedankt.
        Carlo
        Helemaal niet te doen Druk, lawaai, natuurverpestend, etc ...

MAAR ik wil me wel opofferen om die vrijkaarten van je over te nemen

Go, enjoy, have fun and shoot some nice pics
        TravelToy
        www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Dan zullen we ons overlevingspakket maar gaan klaarmaken zeker

Dus niet te vergeten : oordopjes, paraplus en vooral m'n "kodakse".

Als de kids het lawaai niet meer de baas zijn kunnen we desnoods nog wat toeren in de buurt om er zo een daguitstap van te maken. Misschien de watervallen van Coo, of . We zien wel. (tips zijn nog steeds welkom)

En wie weet volgen er enkele pics, als de weergoden het toelaten... want ze geven regenachtig weer...

Alvast bedankt voor de tips

Comment

Re: 28/29 Juli - 24h Spa Francorchamps -Francorchamps (B)

@TravelToy ; omdat ik u dit leed niet wilde aandoen van lawaai en natuurverpesting heb ik me dus maar zelf opgeofferd.

We zijn van deze morgen tot +/- 17-18h van de partij geweest. Daarna enkel nog snel langs de watervallen van Coo gepasseerd, en zo hebben we een goed gevulde dag gehad.

De 2 zonen (8 en 6jaar) hebben in elk geval een kei-goede dag gehad.
            Eerst wat regenachtig weer maar rond de middag kwam de zon erdoor.

Het "andere werk" volgt de komende dagen.

Groetjes,
            Carlo
            Last edited by Carlos63; 29 juli 2007, 01:18.

Comment

Re: 28/29 Juli - 24h Spa Francorchamps -Francorchamps (B)

ik ben benieuwd naar het andere werk.
              Ik zie dat uw 2 mannen het leuk vonden. Nu moet ge ze toch ook zo een karreke kopen hé.
              Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Working...
              X