Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

16 & 17/11 - Clean/Check dagen Mediamarkt -Bergen op Zoom (NL)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 16 & 17/11 - Clean/Check dagen Mediamarkt -Bergen op Zoom (NL)

Vrijdag 29 juni van 17.00-21.00 uur en zaterdag 30 juni van 11.00-17.00
    gratis Check en Clean dagen voor digitale fotocamera's bij Mediamarkt Bergen op Zoom !!
    Last edited by Franciskine; 27 oktober 2007, 00:49. Reden: Datum aanpassing van activiteit

Re: Clean/Check dagen Mediamarkt Bergen op Zoom

Sorry maar dan breng ik m liever voor wat eurotjes naar mn fotoboer dan daar zo'n mannetje eraan laten prutsen die ff 2 minuten les heeft gehad in het lappen van een winkelruit.

Greets rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Re: Clean/Check dagen Mediamarkt Bergen op Zoom

Hier komen 2 erkende technici ( officiele reparateurs van diverse bekende merken) de camera's en objectieven nakijken , dus geen onervaren mensen zoals je aangeeft ! Zou zeggen; ga morgen eens kijken ! Zelf heb ik vandaag al veel gelukkige mensen zien kijken hoe hun camera werd schoongemaakt.

Comment

Re: 29 & 30 juni - Clean/Check dagen Mediamarkt -Bergen op Zoom (NL)

Oh ja, en eerlijk is eerlijk, mijn camera en objectief is weer spik en span !

Comment

Clean/Check dagen, waren perfect.

Ik ben zelf geweest met mijn Canon EOS 350D van 1,5 jaar oud om schoon te laten maken en te checken, en het waren vaklui die er zaten. Lichtmeting werd getest, scherpte, spiegel huis en lenzen werden schoon gemaakt. En het verschil is heel goed te zien.
          En het was zeer interessant om te zien hoe ze het deden.

Groetjes Varico

Comment

Ah ok, ja ik ben zelf niet geweest maar mijn ervaringen met mediamarkt zijn
            Oftewel zwaar beneden pijl, en niet alleen op de foto afdeling maar zo'n beetje alle afdelingen en winkels.

Maar zoals ik hier hoor hebben ze op dit vlak wel goed werk geleverd.
            Voor deze keer dan een voor mediamarkt.

Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Wegens succes op herhaling:

clean- en check dagen bij Mediamarkt Bergen op Zoom, gratis sensorcleaning en check objectieven ! 16 en 17 november a.s.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anita1964golf Bekijk bericht
                Wegens succes op herhaling:

clean- en check dagen bij Mediamarkt Bergen op Zoom, gratis sensorcleaning en check objectieven ! 16 en 17 november a.s.

Tripje naar Bergen Op Zoom , ik ga dit alvast in mijn agenda zetten !
                Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                Web-Albums

Comment

wanneer komen die es naar de MM in Oostakker (Gent) ?
                  www.scalle.be/blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalle Bekijk bericht
                    wanneer komen die es naar de MM in Oostakker (Gent) ?
                    Daar zeg je wat, hopelijk beter dan bij Focilux...
                    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Re: 16 & 17/11 - Clean/Check dagen Mediamarkt -Bergen op Zoom (NL)

Ben vandaag ook naar Bergen op zoom geweest.
                      Knappe gasten, toestel gekuist, was nodig zei men.
                      Ik vraag mij af "Hoe komt er stof in het toestel?"
                      Zoveel lensverwisselen doe ik niet.

Comment

Re: 16 & 17/11 - Clean/Check dagen Mediamarkt -Bergen op Zoom (NL)

Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk bericht
                        Ben vandaag ook naar Bergen op zoom geweest.
                        Knappe gasten, toestel gekuist, was nodig zei men.
                        Ik vraag mij af "Hoe komt er stof in het toestel?"
                        Zoveel lensverwisselen doe ik niet.
                        Via de 70 - 300 mm kitlens? Sommige lenzen zouden stof aanzuigen via het zoommechanisme...
                        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Working...
                        X