Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12mei - BLACKLIGHTVOLLEYBAL - Riemst (België)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 12mei - BLACKLIGHTVOLLEYBAL - Riemst (België)

Hallo!!

Aanstaande zaterdag organiseren wij, 5 studenten van de KHLim, een blacklightvolleyevenement in kader van onze eindstage Bewegingsrecreatie.

Blacklightvolley is een nieuwe en originele variant op het traditionele volleybal. In een geheel donkere sporthal wordt er volleybal gespeeld waarbij het enige licht blacklight is. Door de blacklights lichten alleen witte en fluoriscerende voorwerpen op wat voor een spectaculair effect zorgt!!

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je wel eens wat originele foto's trekken twijfel dan zeker niet om zaterdag eens langs te komen!

Gelieve ons wel op voorhand iets te laten weten als u komt zodat we u op de VIP-lijst kunnen plaatsen. U bent dan welkom in onze VIPruimte waar u een hapje en een drankje aangeboden krijgt van de organisatie.

Voor meer informatie kan u eens een kijkje nemen op onze website: www.blacklightvolley.tk of u kan ons contacteren op blacklightvolley@hotmail.com

Groetjes!!

Blacklightteam
    Laura, Helena, Caroline, Laura en Katleen

Re: 12mei - BLACKLIGHTVOLLEYBAL - Riemst (België)

Lijkt mij zeer interessant om eens zien en ok voor foto's natuurlijk!
    Aangezien ik ook nog gevolleybalt heb, lijkt me dit wel tof

Spijtig genoeg kan ik niet aanwezig zijn!
    Komen er zo nog events?
    www.VIMO.be - Flickr

Comment

Voorlopig is dit het enigste tornooi dat wij organiseren. Maar als het een groot succes wordt dan zullen er misschien nog wel volgen! We hebben alleszinds ons maximaal aantal ingeschreven ploegen bereikt, dus veel kan er niet meer mislopen!!

Als we nog een tornooi organiseren plaats ik het zeker op dit forum!!

Comment

Ik vraag mij af hoe je daar foto's van kan maken, en tegelijk de sfeer behouden....

Als je flitst, dan is het blackligt weg, flits je niet, dan haal je zelfs op iso 6400 (met de nieuwe Canon 1D Mark III zal het dus ook niet lukken ) en f2,8 nog geen aanvaardbare sluitertijd om de actie te bevriezen .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik vraag mij af hoe je daar foto's van kan maken, en tegelijk de sfeer behouden....

Als je flitst, dan is het blackligt weg, flits je niet, dan haal je zelfs op iso 6400 (met de nieuwe Canon 1D Mark III zal het dus ook niet lukken ) en f2,8 nog geen aanvaardbare sluitertijd om de actie te bevriezen .
          f2.8 vervangen door 1.4 / 1.2? Ik denk dat je er dan wel gaat komen.
          In ieder geval; het lijkt mij vrij spectaculair om te zien. Maar inderdaad aartsmoeilijk om te fotograferen. Ik ga mijn tanden er zeker niet stuk op bijten...
          Aan degene die wel een poging wil ondernemen: zééééér veel succes gewenst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
            f2.8 vervangen door 1.4 / 1.2? Ik denk dat je er dan wel gaat komen.
            In ieder geval; het lijkt mij vrij spectaculair om te zien. Maar inderdaad aartsmoeilijk om te fotograferen. Ik ga mijn tanden er zeker niet stuk op bijten...
            Aan degene die wel een poging wil ondernemen: zééééér veel succes gewenst!
            Een 1D Mark III + een 50mm f1,2 ligt net iets boven mijn budget .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Het zal niet makkelijk zijn, hier vindt je al wel wat info.

Inspired bij this one.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Het zal niet makkelijk zijn, hier vindt je al wel wat info.

Inspired bij this one.
                Misschien een uitdaging voor de hoge iso's van de Fuji S5 ?
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
                X