Hallo BDers
Al vaker ben ik met een paar modellen naar een BD fotodag geweest.
Ook al vaker hebben BDers mij gevraagd of ik ook zoiets organiseer.
Vandaar deze berichtgeving.:
Op zondagmiddag 10 juni van 12.00 t/m 17.00 uur organiseerd Z.N.A.M. zijn jaarlijkse Fotomodellendag.
De locatie is in en om de "De Ophovenerhof" in Sittard (Nederlands Limburg)
De kosten zijn minimaal gehouden en zijn 15 euro per deelnemende fotograaf.
De modellen poseren op TFP basis, dit is minstens twee A4 foto's per model, plus cd-rom v/d resterende foto's. De TFP verplichting kan afgekocht worden.
Indien u niet de cd-rom binnen 4 weken kunt versturen, schrijf u dan NIET in!!
Aan de hand van een groot planbord, kan de fotograaf "zijn" 5 modellen reserveren. Het wisselen van model en fotograaf zal elke 60 min (incl. 15 min omkleden) zijn, zodat iedere fotograaf met 5 verschillende modellen kan werken. Indien een groter aantal fotografen dan modellen, zullen er koppels gevormd moeten worden. (max. 2 fotografen per model)
Ga naar de site en klik daar op: 10 juni ZNAM fotodag 2007, voor nadere informatie en voor uw aanmelding.
Met vriendelijke groet,
Ton Kriens (Antonius)
lid van www.znam.nl
ps
Er zal een aanmelding-stop zijn bij 26 fotografen.
Al vaker ben ik met een paar modellen naar een BD fotodag geweest.
Ook al vaker hebben BDers mij gevraagd of ik ook zoiets organiseer.
Vandaar deze berichtgeving.:
Op zondagmiddag 10 juni van 12.00 t/m 17.00 uur organiseerd Z.N.A.M. zijn jaarlijkse Fotomodellendag.
De locatie is in en om de "De Ophovenerhof" in Sittard (Nederlands Limburg)
De kosten zijn minimaal gehouden en zijn 15 euro per deelnemende fotograaf.
De modellen poseren op TFP basis, dit is minstens twee A4 foto's per model, plus cd-rom v/d resterende foto's. De TFP verplichting kan afgekocht worden.
Indien u niet de cd-rom binnen 4 weken kunt versturen, schrijf u dan NIET in!!
Aan de hand van een groot planbord, kan de fotograaf "zijn" 5 modellen reserveren. Het wisselen van model en fotograaf zal elke 60 min (incl. 15 min omkleden) zijn, zodat iedere fotograaf met 5 verschillende modellen kan werken. Indien een groter aantal fotografen dan modellen, zullen er koppels gevormd moeten worden. (max. 2 fotografen per model)
Ga naar de site en klik daar op: 10 juni ZNAM fotodag 2007, voor nadere informatie en voor uw aanmelding.
Met vriendelijke groet,
Ton Kriens (Antonius)
lid van www.znam.nl
ps
Er zal een aanmelding-stop zijn bij 26 fotografen.