Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 Mei - Bodypaintevenement Maskerade - Venlo (NL)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 20 Mei - Bodypaintevenement Maskerade - Venlo (NL)

Net als vorig jaar zal ook dit jaar wederom de Maskerade plaatsvinden, nu op 20 mei 2007 en niet meer in Venray maar nu in Venlo. De schouwburg is groter, er is meer te beleven en nog meer te zien. Er komen na verwachting 40 international bodypainters, waaronder de top 3 van alle categorieen op de wereldkampioenschappen. Het niveau is erg hoog dus!
    Ook zal er dit jaar een grotere groep Facepainters aanwezig zijn die strijden om het Nederlands Kampioenschap facepainten.

Entree kost 7,50, volgens mij komen er ook speciale fotografentickets die je toegang geven tot een speciale ruimte waar alle modellen tegen een neutrale (zwart) achtergrond poseren voor de fotografen. Hoe dat er precies uit gaat zien, ga ik vanavond horen en hou jullie op de hoogte. Zonder fototicket kun je ook prima fotograferen en zie je hoe de verschillende bodypaints tot stand komen.

Hope to see u there!!

Marco
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Re: 20 Mei Bodypaintevenement Maskerade te Venlo

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
    volgens mij komen er ook speciale fotografentickets die je toegang geven tot een speciale ruimte waar alle modellen tegen een neutrale (zwart) achtergrond poseren voor de fotografen. Hoe dat er precies uit gaat zien, ga ik vanavond horen en hou jullie op de hoogte.
    Hope to see u there!!

Marco
    En welk nieuws ivm met deze quote?

Comment

Ja kaarten gaan 32,50 kosten, je hebt dan toegang tot een speciaal stuk in de grote zaal en tot een speciaal ingerichte fotozaal waar alle modellen langskomen en een paar minuten poseren, dit tegen neutrale zwarte achtergrond en op een verhoging van 40 cm. Ook het zicht zal opgebouw worden met front, top en back zodat er zo min mogelijk geflitst hoeft te worden. Deze kaarten kunnen de gehele dag aan de info balie gekocht worden, dus las je eerst wil rondkijken of het te moeite waard is , is dat geen probleem. Je betaald dan gewoon de entree van 7,50 en aan de info balie nog 25 eur voor de fotopas.

Marco
      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Bedankt voor de informatie

Comment

Re: 20 Mei - Bodypaintevenement Maskerade - Venlo (NL)

Over hoeveel modellen spreken we hier?
          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

naar verwachting 40 bodypaintmodellen
            er zullen ook nog dikke 20 facepaintmodellen zijn, maar die komen niet naar die zaal toe waarschijnlijk.

Comment

En Linda?? ga je er ook heen? misschien kunnen we wel afspreken om samen te rijden..groetjes ivo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jansegers ivo Bekijk bericht
                En Linda?? ga je er ook heen? misschien kunnen we wel afspreken om samen te rijden..groetjes ivo
                wel er was iets tussengekomen (babysitten op de hond van m'n oudste dochter ), maar dat is nu niet meer nodig. De kans is héél groot, moet nog enkele praktische problemen oplossen. Ik contacteer je

Comment

Fotopas gaat niet door kan ik melden

Zijn er mensen hier die komen, ik ben er zeker.

Gr Kees
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                    Fotopas gaat niet door kan ik melden

Zijn er mensen hier die komen, ik ben er zeker.

Gr Kees
                    Hoe bedoel je ... het fotograferen van de modellen (op de zwarte achtergrond) is dus niet mogelijk? ... of voorbehouden voor enkelingen?
                    Als dat zo zit zal ik er niet zijn.

Comment

Ik denk dat het hetzelfde gaat als vorig jaar, toen maakte ik deze, http://www.keesvanpelt.nl/portfolio/...ing/index.html

Ik heb mailcontact met de organisatie en die zeiden een tijdje geleden ook dat er een soort fotografenpas zou komen, maar van de week melden me ze het volgende, ik citeer:

Helaas gaat de fotografenworkshop niet door. Die is deze week officiëel gecancelled. Maar, er komt er absoluut nog een dit jaar, alleen niet ism Maskerade.

De Maaspoort is op zondag 20 mei open voor bezoekers en fotografen vanaf 11.00 uur.

Gr Kees
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Fotopas gaat ZEKER door, de workshop voor fotografen die gepland stond 1 dag VOOR de maskerade gaat niet door.
                        De fotopas op de maskerade gaat WEL door, en dus kunnen alle modellen voor een zwarte achtergrond gefotografeerd worden.

Marco

Comment

Enig idee wanneer we de modellen kunnen fotograferen tegen de zwarte achtergrond? ...of is de de ganse dag door?

Comment

de hele dag door kan er gefotografeerd worden, ook tijdens het painten. Na afloop gaan de modellen, naar de jury, het podium op en naar de zaal waar de fotografen staan. Dus vanaf 15:00, elk model zal door die zaal lopen en een paar minuten poseren. Maar vanaf 13:00 zijn in die zaal ook al de facepaint modellen

Comment

Vorig jaar in Venray werden de modellen de hele dag door voor zwart doek geschminkt
                              Gratis dus

Comment

Working...
                              X