Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
11, 12 en 13 mei - Fotoclub Toreke stelt tentoon - Herenthout (B)
Collapse
X
-
-
Re: 11, 12 en 13 mei - Fotoclub Toreke stelt tentoon - Herenthout (B)
Niet vergeten!
Comment
-
Ik zal er natuurlijk ook weer bij zijn.
Hier alvast een voorsmaakje van een van mijn werken dat ik gepost heb in het forum "mensen en modellen"
Hierbij nog eens een van mijn recente werken. Een opname uit de reeks "De 4 seizoenen" die volgend weekend ook op de tentoonstelling van Toreke in Herenthout te zien zal zijn. Model is Melissa van Hoydonck en Helena Van Meer heeft de visagie verzorgd. Omdat het op een klein formaat toch moeilijk is om de
En verder heb ik dit jaar een slideshow gemaakt van Santorini waarvan ik natuurlijk hoop dat ze niet zal teleurstellen.
En als alle leden die bij Toreke tentoonstellen hier toelichten wat ze er hangen hebben en of projecteren, dan gaat dit een lang topic worden.
Enfin, we hopen natuurlijk met menig BelgiumDigital bezoeker een babbeltje te kunnen slaan.
Groeten,
Jos
Comment
-
-
vrijdag om 20 uur,
zaterdag van 14 tot 22 uur,
zondag van 10 tot 20 uur,
projecties om 11, 15, 17 en 19.30.
m.v.g.
Jos
Comment
-
Gisteren tijdens de opening van de tentoonstelling heb ik verschillende BD"ers mogen begroeten.
De beoordeling wil ik aan hen overlaten, maar hun kritieke waren overwegend positief en een bezoek meer dan waard.
Algemeen werd gezegd dat een aantal foto's, o.a. van Igoforit, Joeri, Nod, ... reeds gekend waren via BD, maar als je deze foto's in groot formaat en gepresenteerd in een kader ziet, deze toch nog iets meer hebben ?
Ook de DIGI-reeksen geprojecteerd op een groot scherm vielen in de smaak.
Bedankt voor jullie bezoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MALO Bekijk berichtEen aanrader, een club die kwaliteitsfoto's brengt en zeer boeiende diareeksen.
Das ook mijn gedacht Deze voormiddag zijn we de foto's gaan bewonderen en genoten van de slideshow Dus iedereen die in de geburen van Herenthout woont, zeker eens gaan kijken en 't regent weeral dus foto's kan je vandaag toch niet gaan nemenGroetjes Vicky
Comment
-
Aan alle bezoekers van onze tentoonstelling:
Bedankt voor de tijd die jullie genomen hebben en de interessante gesprekken die we gevoerd hebben.
De positieve en opbouwende kritieken zijn een stimulans om door te gaan.
Sorry aan de BD'ers die ik niet persoonlijk gesproken heb, wegens de drukte was dit niet altijd mogelijk.
Groeten
Comment
-
Comment