Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

9 April (nog 14dagen te bewonderen) - MIRAKEL in Haspengouw!! - (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 9 April (nog 14dagen te bewonderen) - MIRAKEL in Haspengouw!! - (B)

Het is om te zeggen dat de bloesems in Haspengouw weer in volle pracht komen te staan.
    Een prachtig zicht van fruitbomen in volle bloesem in de streek rond Sint-Truiden Borgloon.
    Fotografisch een aanrader
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Re: MIRAKEL in Haspengouw!! 9 April (nog 14dagen te bewonderen)

Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
    Het is om te zeggen dat de bloesems in Haspengouw weer in volle pracht komen te staan.
    Een prachtig zicht van fruitbomen in volle bloesem in de streek rond Sint-Truiden Borgloon.
    Fotografisch een aanrader
    interessant is er een soort van route??
    Groeten Sensor

Comment

alle info op http://www.sint-truiden.be/NL/main.html
      Bloesemroutes
      Elke dag in april 2007: Bloesemroutes
      Aan de hand van bloesemroutes kan je de bloesemstreek verkennen. Het tijdelijk bewegwijzerde parcours brengt je langs de mooiste bloeiende boomgaarden in hartje Haspengouw!!!

Je kan de routes verkrijgen aan de balie van alle kantoren van Haspengouw. Of via het "bestel" icoontje.

Toerisme Sint-Truiden: alle weekdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur, weekend en feestdagen van 10.00 uur tot 17.00 uur. Middagpauze tussen 12.30 uur en 13.00 uur.

Bloesemfietsfolder
      De Bloesemfietsfolderbevat vier fietsroutes op het fietsroutenetwerk tussen 38 en 53 km met volgende startpunten:

Stadhuis Sint-Truiden
      lus Sint-Truiden - Gingelom: +/- 42 km
      Stadhuis Sint-Truiden of stadhuis Borgloon
      lus Sint-Truiden - Nieuwerkerken - Borgloon - Heers: +/- 53 km
      De Alk Alken
      lus Alken - Wellen - Borgloon: +/- 38 km
      C.C. Mozaïek Kortessem of stadhuis Borgloon
      lus Kortessem - Borgloon: +/- 38 km

Alle startlocaties zijn in april zeven dagen op zeven open. De lussen kunnen altijd ingekort worden. Op sommige lussen kan je fruitbedrijven bezoeken.
      Prijs fietsfolder: 1,00 EUR, te koop in alle Haspengouwse infokantoren.

Comment

Ik kan Benny alleen maar gelijk geven.
        Heb op Paammaandag een 'bloesemfietstocht' gemaakt.
        Het was zalig, het was prachtig.
        Vooral de omgeving rond het kasteel van Rullingen en van daaruit richting Borgloon (de stroopfabriek, weet je wel) was echt de moeite.
        Niet twijfelen, gewoon doen !

marcus
        zwart & wit & kleur

flickr

Comment

Met het warme weer de afgelopen dagen zijn de bloesems heel snel gegaan. NU staan ze in VOLLE bloei.
          Dus het is dit weekend zeker de TOP periode om fotos te gaan maken en te genieten uiteraard.
          groeten, Benny

Comment

Ik ben vandaag (zondag 15 april) weest fietsen rond Borgloon, het is inderdaad prachtig momenteel. Alleszins zeer veel volk: zowel moto's, fietsers als auto's die de diversie bloesemroutes reden. Ik heb een albumpje hier online gezet:

Voor de geïnteresseerden in de route, we hebben maar een goeie 20km gefietst (niet in conditie...) door volgende bordjes te volgen:
            Start in Borgloon aan knooppunt 152, knooppunt 153, knooppunt 148, knooppunt 121, knooppunt 137, knooppunt 136 en dan terug naar knooppunt 152 (start).
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Working...
            X