Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10-12 juli 2007 - F1 testdagen - Francorchamps (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 10-12 juli 2007 - F1 testdagen - Francorchamps (B)

Vandaag heb ik EX collega tegengekomen van http://www.f1-club.be Blijkt dat deze zen perstoegang gekregen heeft maar blijkbaar mij er niet opgzet1 fotograaf en 2 reporters. Had nochtans afspraak met hem dat hij mijn fotos mag gebruiken van de autosport wereld in Belgie wat ie ook gedaan heeft op voorwaarde dat hij zorgde voor perstoegangen en vooral met de f1 testdagen . wat blijkt. Hij gaat er tegenaan gaan in de pits met zen 20D en 75-300 IS lenske die hij bijna niet kent en niet weet wat nen panning is . Hij laat mij Links liggen met dien 1D en al dat L glas. Maarja. Mijn fotos ziet hij niet meer en ook nooit meer . Nu ga ik hem gewoon laten KWIJLEN op men pix
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Comment

Hebben jullie enig idee welke teams/rijders er op welke dagen langs komen? Of eventueel een website waa je deze info kan terugvinden?

Ik ben van plan eens af te zakken naar ginder. Al heb ik niet echt het geschikte materiaal. Ik zal het moeten doen met de Sigma 75-300 (zie onder).
      Denken jullie dat het te doen is met dergelijke lens? Ik ben nog niet zo lang bezig, dus nog "zeer amateur", en weet ook niet goed welke instellingen ik best hanteer. Kan of wil iemand me daarbij helpen? Of wat tips geven?

Thx!
      Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaEagle Bekijk bericht
        Hebben jullie enig idee welke teams/rijders er op welke dagen langs komen? Of eventueel een website waa je deze info kan terugvinden?
        Ik heb Spyker gemaild maar nog geen antwoord. Er is heel even sprake geweest van Jos Verstappen, maar dat is daarna verdacht rustig geworden. Bourdais en dus Toro Rosso zijn zeker. Er is tegelijkertijd nog een test op Barcelona, er wordt gezegd dat Ferrari daarheen gaat. Verder zwijgt het www in alle talen hierover.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudiR8 Bekijk bericht
          Ik heb Spyker gemaild maar nog geen antwoord. Er is heel even sprake geweest van Jos Verstappen, maar dat is daarna verdacht rustig geworden. Bourdais en dus Toro Rosso zijn zeker. Er is tegelijkertijd nog een test op Barcelona, er wordt gezegd dat Ferrari daarheen gaat. Verder zwijgt het www in alle talen hierover.
          Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar F1Racing.nl, en vandaar kreeg ik vandaag antwoord dat alle teams zullen aanwezig zijn. Er is alleen nog niet bekend gemaakt welke rijder wanneer rijdt. Ik zou het jammer vinden indien Ferrari niet aanwezig is. Het zou ook dom zijn, met de GP van Francorchamps voor de boeg, terwijl Cataluna al gepasseerd is.
          Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

Comment

Kunnen we al uitzoeken waar we moeten staan hé

de vraag is, is de raidillon bereikbaar of is het de achterkant waar we kunnen staan
            Grtz Phil

Comment

Mijn materiaal is waarschijnlijk te traag om deftige foto's te nemen maar ik ga het toch proberen. Op 10 juli ben ik van de partij Weet iemand of de tickets aan de kassa zijn te krijgen of is er een voorverkoop?
              Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zinno01 Bekijk bericht
                Mijn materiaal is waarschijnlijk te traag om deftige foto's te nemen maar ik ga het toch proberen. Op 10 juli ben ik van de partij Weet iemand of de tickets aan de kassa zijn te krijgen of is er een voorverkoop?
                Ik heb 10 kaarten om aan 5€ per dag binnen te geraken ipv 20€

Comment

Mag ik daaruit afleiden dat er nog 7 (3 voor jezelf) anderen heel beleefd achter een ticket kunnen vragen?
                  Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

Comment

probleem is dat ik het betalinsgbewijs zo niet kan doorgeven . het is een bestelling van 10x gp in september. Iedereen zou opt zelfde moment aan den entree moeten staan .

Comment

Er valt natuurlijk een tijdstip en plaats af te spreken. State your terms zou ik zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                        wat blijkt. Hij gaat er tegenaan gaan in de pits met zen 20D en 75-300 IS lenske die hij bijna niet kent en niet weet wat nen panning is .
                        En toch heb ik al foto's van dezelfde evenementen gezien getrokken met een toestel van "ik weet niet wat" en een gewoon compaqje. Ik kan je verzekerein deze van het bescheiden toestel waren 100 x beter.
                        (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik in uw geval ook zo is!)

Geef iemand een toesel van 3000 euro in zijn handen; het is geen vanzelfsprekendheid dat er ook mooie foto's zullen gemaakt worden. Ik ken zo van die parademannekes van wie iedereen weet vlug weet wat alles kost wat aan hem hangt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                          En toch heb ik al foto's van dezelfde evenementen gezien getrokken met een toestel van "ik weet niet wat" en een gewoon compaqje. Ik kan je verzekerein deze van het bescheiden toestel waren 100 x beter.
                          (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik in uw geval ook zo is!)

Geef iemand een toesel van 3000 euro in zijn handen; het is geen vanzelfsprekendheid dat er ook mooie foto's zullen gemaakt worden. Ik ken zo van die parademannekes van wie iedereen weet vlug weet wat alles kost wat aan hem hangt.
                          tfeit is gewoon= hij hangt overal de dikke nek uit met zen website dat zen eigen fotos op de kl*ten trekken . Ik wil gerust die 20D en die lens eens overpakken van hem. Slecht gaan ze niet zijn. ben ook zo gestart en ze waren allsinds stukken beter. Het oog voor detail is er gewoon nie . En een afspraak is een afspraak . Als zen fotos op nieten trekken gaat ie weer komen zagen maar dat mag hij vergeten Trouwens mijn ouden 1D kost evenveel of zijne 20D ,-).

Comment

Als het weer meezit (of tegen, 't is maar hoe je 't wil zien) worden het vier testdagen! Bij één verregende dag kan men doen besluiten er nog een dag achteraan te plakken. En als ik zo eens de vooruitzichten zie: 14-15 graden en bakken water... Zou dat btw ook betekenen dat Spa voor die vierde dag weer €20 kan vangen?

Comment

As woensdag zal ik er ook zijn... Hoop wat leuke plaatjes te kunnen schieten.
                              Alle teams zouden aanwezig zijn, de test in Spanje is afgelast dus daar gaan ze niet naar toe.

Ik las ook dat niet heel het circuit toegankelijk is. Het zou open zijn tussen de chicanes en combes.. Raar want de ingang is beneden bij STER en daar kan je kaartjes kopen.... Maar als je bij STER (grote parkeerplaats) naar binnen gaat, moet je toch langs het circuit omhoog...
                              Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

iemand meer info over welke plaatsen bereikbaar zullen zijn voor het publiek

lijkt me redelijk triestig als er meer een gedeelte open is , en daar dan 20€ voor moeten neerleggen...
                                FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Working...
                                X